Vásárolt a webáruházunkban és az árut szeretné visszaküldeni? Tanácsot adunk az áru visszaküldéséhez, hogyan járjon el. Az árut a kézbesítéstől (áru kiszállításától) számított 14 napon belül visszaküldheti. Ezen időpont után az áru visszaküldése nem lehetséges. Amint megérkezett a csomag a szükséges dokumentumokkal, úgy egy visszaigazoló e-mailt küldünk ki Önnek és 14 napon belül visszafizetjük a termék árát.
Milyen árukat lehet visszaküldeni?
Az alábbi okok miatt küldheti vissza az árut:
- hibás az áru
- nem tetszik az áru, nem megfelelő a méret stb.
Milyen árukat nem lehet visszaküldeni?
Az általános szerződési feltételek alapján nem lehet visszaküldeni:
• olyan védőcsomagolásba csomagolt áru, amely egészségügyi vagy higiéniai okokból nem küldhető vissza, és amelynek védőcsomagolása a kiszállítást követően megsérült
• olyan áruk, amelyek tulajdonságaik miatt nem küldhetők vissza. Ilyen áruk pl. Impregnáló- és tisztítószerek, lábbeliápoló szerek, fehérneműk, fürdőruhák
• olyan áruk, amelyek természetüknél fogva a kiszállítást követően elválaszthatatlanul keveredhetnek más árukkal
Webáruházunkban vásárolt termékek visszaküldése
Az áru postai feladása esetén:
Ha szeretné visszaküldeni az árut, töltse ki az űrlapot - Visszaküldési nyomtatvány. Az eladó (web-shopunk) címe már ki van töltve az űrlapon. Az űrlap tartalmazza a kitöltendő mezőket. Az olyan adatok, mint a vevő neve és hasonlók közvetlenül beírhatók az űrlapba.
A terméket az alábbi címre küldje vissza:
PPG Group s.r.o. eshop
- exisport.com
Opatovská cesta 14
040 01 Košice
Slovakia
Ha az árut a Packeta szolgáltatáson keresztül küldik
Az áru Csomag útján történő visszaküldésekor e-shopunkba, ha a csomagon keresztüli szállítási módot választotta:
A csomagot az utasításoknak megfelelően csomagolja be pontosan úgy, ahogyan postai úton küldené. - lásd fent. Ne felejtse el kitölteni a visszaküldési lapot, és az áruval és a számlával együtt a csomaghoz adni. Visszaküldési nyomtatvány
Az így elkészített csomagot bármely Csomag átadási/kiadó ponton is átadhatja, de elkérik Öntől az azonosító kódunkat: 99 277 355. Ugyancsak kiállítanak egy okmányt arról, hogy benyújtotta és átadta a csomag. Ez a szolgáltatás is ingyenes.
Megjegyzés: Csomagolja be az áru eredeti dobozát vagy az áru egyéb eredeti csomagolását egy másik csomagba, és csak ezután ragassza vagy írja be a címet. Az eredeti dobozt vagy egyéb csomagolást tilos megsérteni vagy más módon leértékelni.
14 napon belül visszafizetjük a termék árát.
A visszaküldeni kívánt áru kiszállítása után ellenőrizzük . Amennyiben minden általunk előírt követelménynek megfelel, visszatérítési kérelmet nyújtunk be a gazdasági osztályhoz. Ezzel egyidejűleg e-mailt küldünk Önnek, amelyben közöljük, hogy kérését kezeljük, és a termék árát visszautaljuk a számlájára. A termék ára 14 napon belül visszatérül számlájára.
Hogyan csomagoljuk a visszaküldésre kívánt terméket
Visszaküldeni kívánt terméket:
- az eredeti csomagolásban (dobozban) kell lennie
- rendelkeznie kell az eredeti címkékkel
- nem lehet sérült (szakadt)
- nem lehetnek rajta foltok
- a terméknek teljesnek kell lennie, egy része sem hiányozhat
A rosszul csomagolt áru megnehezíti az azonosítást és lelassítja az összeg visszajutását a vevőhöz. A sérült árut nem térítjük meg a vásárlónak.
Hogyan kell helyesen becsomagolni az árut
A visszaküldeni kívánt árunak az eredeti csomagolásban kell lennie. A cipőket (tornacipő, csizma) az eredeti dobozba kell csomagolni. A doboz nem lehet szakadt, törött vagy koszos.
A doboz eredeti termékinformációs címkével
A dobozban lévő árut az eredeti csomagolásba kell csomagolni. Az árut eredeti címkékkel kell ellátni, amelyek nem sérültek vagy szakadtak.
Ruházat, mint pl kabát, pulóver, póló, nadrág stb. az eredeti csomagolásba kell csomagolni. A csomagnak tartalmaznia kell az eredeti címkéket. Ezek a címkék nem lehetnek sérültek vagy szakadtak.
Az olyan árut, mint példaul a sisakok, az eredeti dobozba kell csomagolni. A dobozon fel kell tüntetni az árura vonatkozó információkat tartalmazó eredeti címkét.
A dobozban az eredeti csomagolásban lévő árunak kell lennie.
Az árun fel kell tüntetni az eredeti, sértetlen címkéket.
Hogy ne csomagolja be az árut (visszaküldés esetén)
Cipők, sportcipők, csizmák stb. nem szabad műanyag zacskóban visszaküldeni az eredeti doboza nélkül. Nem szabad, hogy a cipő sérult, viselt, használt, szakadt vagy szennyezett legyen. Az eredeti címkék nem hiányozhatnak.
A dobozban küldött cipőket és egyéb árukat az eredeti dobozban kell visszaküldeni. A doboz nem lehet sérült, szakadt vagy szennyezett. Szállítás előtt csomagolja be a dobozt az áruval, és írja rá a papírra a feladó és a címzett címét. Soha ne írja be közvetlenül az eredeti dobozra a címet.
Az eredeti dobozt nem szabad ragasztószalaggal leragasztani. A termék adatcímkéjét nem szabad megsérteni.
Több pár cipőt nem szabad egy műanyag zacskóban visszaküldeni. Minden pár cipőt (tornacipő, papucs) külön kell becsomagolni az eredeti csomagolásba, címkékkel együtt.
A ruházat nem lehet gyűrött a csomagolásban. A csomagolásnak, amelyben az árut vissza kívánja küldeni, eredetinek kell lennie. Az áruról nem hiányozhatnak az eredeti címkék.
A ruházat nem lehet viselt, sérült vagy szakadt. A ruha egyes részei, például a cipzárak sem lehetnek sérültek.
Több ruhadarab egyidejű visszaküldésénél minden ruhadarabnak az eredeti csomagolásban kell lennie a címkékkel együtt. Egy műanyag zacskóba nem lehet több ruhadarabot csomagolni.
Az olyan áruk, mint a bob, nem lehetnek sérültek. Egyetlen alkatrész sem hiányozhat a termékről. Az árut az eredeti csomagolásba kell csomagolni.