Info
- Nem regisztrált ügyfél
- Regisztrált vásárló
- Hogyan és hol tudom ellenőrizni a rendelésem állapotát?
- Ezekre a kérdésekre itt találja meg a választ: GYIK: Megrendelés állapota
- Hogyan lehet regisztrálni a hűségprogramba?
- A hűséges ügyfelek előnyei
- Hogyan igényelhet hűségárat az e-shopon keresztül?
- Ezekre a kérdésekre itt találja meg a választ: GYIK: Hűségprogram
- Milyen okból tehetek panaszt az áruval kapcsolatban?
- Hogyan kell eljárnom a termékigényléssel?
- Hol találom a termékpanasz űrlapot?
- Hol tehetek panaszt az árura?
- Hová küldjem azt az árut, amivel kapcsolatban reklamálni szeretnék?
- Milyennek kell lennie a terméknek ahhoz, hogy igényelhessem?
- Hol tudhatom meg a követelésem állapotát?
- Ezekre a kérdésekre itt találja meg a választ: GYIK: Hogyan lehet panaszt tenni az e-shopban vásárolt árukkal kapcsolatban
- Milyen előnyei vannak a saját fióknak az EXIsporton?
- Hogyan regisztráljak?
- Milyen lehetőségeket kínál a fiókom?
- Ezekre a kérdésekre itt találja meg a választ: GYIK: Regisztrált ügyfelek előnyei
- Hol találhatók a ruhák, cipők, kesztyűk vagy sícipők mérettáblázatai?
- Hogyan nézhetem meg a mérettáblázatot?
- Hogyan mérjem meg magam helyesen?
- Hogyan kell helyesen megmérni a mellkasomat, a derekamat, a csípőmet?
- Hogyan tudhatom meg a kesztyűm méretét?
- Mit jelent a mondopoint (MP) sícipőben?
- Ezekre a kérdésekre itt találja meg a választ: GYIK: Hol találom a mérettáblázatokat?
- Milyen okból küldhetem vissza az árut?
- Hogyan kell eljárnom az áru visszaküldésekor?
- Hol találom a visszaküldési űrlapot?
- Hová tudom visszaküldeni az árut?
- Milyennek kell lennie az árunak, hogy visszaküldhessem?
- Hogyan kell az árut megfelelően becsomagolni?
- Hogyan néz ki a helytelenül becsomagolt termék visszaküldéskor?
- Ezekre a kérdésekre itt találja meg a választ: GYIK: Az e-shopban vásárolt áruk visszaküldése
- Milyen okból cserélhetem ki az árut?
- Hogyan kell eljárni árucsere során?
- Hol találom a termékcsere űrlapot?
- Hol tudok árut cserélni?
- Hova küldjem a cserélni kívánt árut?
- Milyennek kell lennie a terméknek, hogy kicserélhessem?
- Ezekre a kérdésekre itt találja meg a választ: GYIK: Az e-shopban vásárolt áruk cseréje
- Hol található a termék értékelése?
- Hol és hogyan írhatok véleményt a termékről?
- Ezekre a kérdésekre itt találja meg a választ: GYIK: Termékértékelés
- Hogyan fizethetem ki a rendelésemet?
- Hogyan válasszak fizetési módot?
- Hogyan kell kártyával fizetni?
- Hogyan fizethetek a Google Pay szolgáltatással?
- Hogyan fizethetek az Apple Pay segítségével?
- Hogyan fizethetek a Tatra Pay-en keresztül?
- Hogyan módosíthatom a fizetési módot?
- Hogyan generálhatok új kártyás fizetést Ježi Vykyben?
- Mi van, ha a fizetés durakon keresztül történt?
- Milyen árai vannak a fizetési szolgáltatásoknak?
- Ezekre a kérdésekre itt találja meg a választ: GYIK: Fizetés és fizetési módok
- Miért törölték a rendelést?
- Hogyan értesülök a törölt rendelésről?
- Ezekre a kérdésekre a GYIK-ben találja meg a választ: Megrendelés törlése (e-shop által)
- Hogyan válasszam ki a szállítási módot?
- Mik a szállítási lehetőségek és a szállítási ár?
- Mennyibe kerülnek a szállítási szolgáltatások az EU országaiban?
- Ezekre a kérdésekre megtalálja a választ a GYIK: Szállítmány kézbesítés
- Ki törölheti saját maga az online rendelést?
- Hogyan mondhatom le magam az online rendelésemet?
- (Amíg) mikor mondhatom le az online rendelést?
- Ezekre a kérdésekre a GYIK-ben találja meg a választ: GYIK: Megrendelés törlése (ügyfél által)