A termék sikeresen hozzáadva a kosárhoz
Mennyiség:
Összesen bruttó:
0 elem van a kosárban 1 elem van a kosárban
Folytatom a vásárlást
Összes termék:
Összesen szállítás:  Meg kell határozni
Összesen bruttó:
Szeretnéd, hogy a sikötésedet beállitsuk ?
Igen Nem
További információk
Az életkorod
Sielés szintje

Minden mező kitöltendő

Si kötés beállitás

Visszaigazol

GYIK: Hogyan lehet panaszt tenni az e-shopban vásárolt árukkal kapcsolatban

GYIK: Hogyan lehet panaszt tenni az e-shopban vásárolt árukkal kapcsolatban

Vásárolt már terméket e-shopunkban ill. meg szeretné tenni? Tanácsot adunk a termékpanasz kezeléséhez.

Az alábbi okok miatt tehet panaszt az áruval kapcsolatban:

  • az áru sérült
  • az áru hiányos (az áru egy része hiányzik)

Az áruval kapcsolatos reklamációt a kézbesítéstől (az áru kiszállításától) számított 24 hónapon belül nyújthatja be. 

Ezen határidő lejárta után az áruval kapcsolatos reklamációt nem tudjuk elfogadni.

Hogyan járjunk el termékpanasz esetén

Ha panaszt kiván tenni az áruval kapcsolatban, kérjük töltse ki a Reklamációs űrlapot, amin már szerepel az eladó (e-shopunk) címe. A kitöltendő mezőket az űrlap tartalmazza. Az olyan adatok, mint a vevő kereszt- és vezetékneve és hasonlók közvetlenül beirhatók az űrlapba.



Nyomtassa ki ezt az űrlapot és küldje el a számlával és a reklamációval érintett áruval együtt az alábbi budapesti címre:

PPG Group s.r.o.

EXIsport eshop

Opatovská cesta 14

040 01 Košice

Slovakia

A Reklamációs űrlapon a „Reklamáció leírása“ részben kérjük egyértelmüen tüntesse fel, hogy a vételár vissza téritését vagy cserét (méreteltérés esetén az „új“ kért méretet is adja meg!). 

Az e-shopon keresztül megrendelt árura vonatkozó számlát e-mailben küldjük el a megrendelésben megadott e-mail címére. Az online számla a megrendeléssel kapcsolatos minden szükséges információt tartalmaz, a rendelési számot és a számlaszámot is, továbbá a „Kiszállitási helyet“, ahonnan elinditották Önnek az árut, pl. Az SK-37-BA azt jelenti, hogy az árut az OC Central Bratislava EXIsport üzletéből küldték. A Szállítási mód rovatban a megrendeléskor választott szállító cég neve, a Fizetési mód részben pedig a fizetési mód, pl. CardPay szerepel. Az online számla tartalmazza az Ön által megrendelt árukra vonatkozó információkat is - rendelési szám, az áru megnevezése, nettó ár, darabszám és az áru bruttó ÁFA-t tartalmazó értéke.

EXIsport samla

Záručná doba na všetok tovar v našej ponuke je 24 mesiacov. Reklamovať je možné len tovar zakúpený v sieti obchodov EXIsport.

Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim. Reklamáciu uplatnite ihneď a bez zbytočného odkladu a reklamovaný tovar ďalej nepoužívajte.

Reklamácia

A kínálatunkban szereplő összes áru garanciális ideje 24 hónap. A reklamáció kizárólag a www.exisport.hu oldalon vásárolt árukra vonatkozik.                        

A jótállási idő az áru vevő általi átvételének napján kezdődik. Azonnal és szükségtelen késedelem nélkül nyújtson be reklamációt, és ne használja tovább a reklamált terméket.

Ne küldje el az árut utánvéttel, mert a fuvarozó visszaküldi Önnek a csomagot.

A reklamációban érintett árunak:

  • tisztának kell lennie (nem lehet koszos)
  • száraznak kell lennie (ne küldjön nedves ruhát vagy cipőt)

A visszaküldött árút ellenőrizzük, a panaszokat 30 napon belül rendezzük. Elhárítható hiba esetén a reklamáció a kijavított áru átadásával (hibaelhárítás) szűnik meg. Ha a hiba nem hárítható el és a reklamációt jogosnak ismerik el, pénzt utalunk a vevőnek.

A panaszokról részletesebb tájékoztatást az ÁLTALÁNOS ÜZLETI FELTÉTELEKBEN olvashat.

Ahol tájékozodhat a reklamáció aktuális állapotáról:

A reklamáció aktuális állapotáról a reklamacie@ppggroup.eu e-mail címen tájékozódhat.




© Szerzői jog

Related blog posts

GYIK: Megrendelés állapota
GYIK: Megrendelés állapota

Az EXIsport minden vásárlója, - akár regisztrált már, akár nem - nyomon tudja követni rendelése állapotát. Így ellenőrizheti, hogy a rendelést elküldték-e Önnek, feldolgozás alatt áll-e stb.

GYIK: Megrendelés törlése (ügyfél által)
GYIK: Megrendelés törlése (ügyfél által)

Előfordulhat olyan helyzet, amikor valamilyen okból törölni szeretné a megrendelését. Eddig ezt telefonon, például ügyfélszolgálatunkon keresztül tehette meg. A vásárló most már maga is lemondhatja a megrendelését.

GYIK: Hűségprogram
GYIK: Hűségprogram

Ügyfeleink számára Hűségprogramot indítottunk, melynek köszönhetően különféle, ehhez kapcsolódó előnyöket élvezhetnek. Az első előny a hűségárak. Mindenki, aki regisztrál, egy eredeti számmal ellátott virtuális törzsvásárlói kártyát kap, aminek köszönhetően hűségárakat igényelhet.

GYIK: A regisztrált ügyfelek előnyei
GYIK: A regisztrált ügyfelek előnyei

Minden ügyfél létrehozhatja saját fiókját az EXIsport weboldalán. A saját számlával rendelkező regisztrált vásárlónak lehetősége van megtekinteni a rendelési előzményeket és részleteket, megtudhatja a megrendelés állapotát és azt, hogy mikor fizette ki a rendelést. A fiók lehetőséget biztosít a megrendelésekhez kapcsolódó számlák letöltésére.

GYIK: Kapcsolat
GYIK: Kapcsolat

Kapcsolatba lépni