Fizetés és fizetési módok
- Hogyan kell fizetni a megrendelésért
- Hogyan válasszunk fizetési módot
- Fizetés Card Pay, Google Pay és Apple Pay használatával
- Hogyan fizethet a Tatra Pay szolgáltatáson keresztül
- Hogyan fizethet QR-kóddal
- Hogyan kell fizetni az Everifinen keresztül
- Mi a teendő, ha nem kívánt fizetési módot adott meg
- Fizetési szolgáltatások árai
- Hibajelentés
- Új fizetési átjáró generálása, ha az ügyfél igényli (abban az esetben, ha az online fizetés nem valósult meg, vagy rendszerhiba esetén...)
Hogyan kell fizetni a megrendelést
Az Ön által kiválasztott áruk webáruházunk honlapjának jobb felső sarkában található „Kosárban” helyezkednek el. Az egérrel a „Kosár” ikonra kattintva megjelenik a „Kosárba” helyezett áruk előnézete.
A sikeres megrendeléshez a megrendelőlapon minden kötelező mező kitöltése szükséges.
A fizetési mód kiválasztása előtt ki kell választani a kívánt szállítási módot. Ha nem biztos benne, hogy melyiket és hogyan válassza, tekintse meg a GYIK: ,,Szállítmány kézbesítése’’ lehetőséget
A megrendelőlap alján találja a "Válasszon fizetési módot" lehetőséget.
!Gondolja át, melyik fizetési módot választja!
• Vegye figyelembe, hogy mennyi időt vesz igénybe a számlánkra való átutalás
• Javasoljuk, hogy olyan fizetési módot válasszon, amelyet korábban már használt, és ismeri a fizetési folyamatot
• Ha utánvétet választ, ügyeljen arra, hogy a kézbesítéskor legyen Önnél készpénz
Fizetési mód
Az áruk megrendelésekor számos fizetési lehetőség közül választhat. Válassza ki az Önnek leginkább megfelelőt.
Fizetés Tatrabanka Internet Banking-en keresztül - !Válassza ki, ha rendelkezik számlával a Tatrabanka bankban és kártyával szeretne fizetni!
Bankkártyás fizetés (CardPay online) VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro - Bármely bank számára alkalmas. !Ez a fizetési mód azt jelenti, hogy a webáruházunkban történő megrendelés után az azonnal átirányítja Önt a virtuális online átutalási kapuhoz. Ez nem a kártyás fizetési mód a futárnak a megrendelés kézbesítésekor!
Minden bank más-más módszert alkalmaz a fizetés kétlépcsős ellenőrzésére. Ne felejtsen el minden kártyás fizetést megerősíteni bankja követelményeinek megfelelően. Ez növeli a biztonságot kártyás fizetés esetén.
A fizetések ellenőrzésének új módja a Tatra bankban. Az SMS kódokat a Tatra bankban felváltja a fizetések 3D Secure ellenőrzése a Tatrabanka alkalmazáson vagy az Internet Banking TB-n keresztül.
Számlára utalással
TatraBanka: SK28 1100 0000 0029 4306 8464
BIC TB: TATRSKBX
!Fizetés számlára átutaláskor az "átutalás egyedi azonosítója" a megrendelés száma. A „átutalás egyedi azonosítója” nem módosítható, illetve a fizetési megbízás más kitöltendő mezőbe nem írható be, mivel az így hibásan beírt átutalási adat által a fizetés nem kerül helyesen azonosításra és az áru nem kerül kiszállításra!
Everifin - gyors banki átutalás. Azonnali fizetés bankszámlájáról. Ennek az opciónak a kiválasztása után átirányítjuk bankja internetes banki szolgáltatásába, ahol további fizetési adatok megadása nélkül igazolja vissza a befizetést.
Utánvét - fizetés készpénzben vagy kártyával az áru átvételekor
Apple Pay – az iPhone, iPad vagy Mac készülékeket használó ügyfelek már használhatják ezt a modern fizetési módot a Safari böngészőben.
Az Apple Pay alkalmazással való fizetés gyorsabb és egyszerűbb, mint a hagyományos hitel- vagy betéti kártyák elfogadása. Többé nem kell keresnie a pénztárcáját és benne a megfelelő kártyát, egyetlen kattintással fizethet, és biometrikusan erősítheti meg a fizetést.
Az Apple Pay szolgáltatás a CardPay fizetési átjáró részeként valósul meg (a bevásárlókosárban válassza ki a CardPay fizetési módot).
A Google Pay szolgáltatással való fizetéshez Android 5.0-s vagy újabb operációs rendszerrel rendelkező okostelefonnal kell rendelkeznie, és telepítve kell lennie a Google Pay alkalmazásnak.
A Google Pay szolgáltatás a CardPay fizetési átjáró részeként valósul meg (a kosárban válassza ki a CardPay fizetési módot).
A PAY by square fizetési QR-kód lehetővé teszi a számla gyors és pontos kifizetését anélkül, hogy át kellene írnia az adatokat az Internet Banking-jében.
Az űrlap felső részén az áruk áttekintését találja a szállítási díjak áttekintésével együtt. A QR-kóddal történő fizetés 0,10 eurós banki díjat számít fel.
A QR kóddal történő fizetés módjáról ITT tájékozódhat
PayPal szolgáltatáson való fizetés nálunk nem lehetséges!
Ha a teljes űrlapot kitöltötte, és a megfelelő szállítási- és fizetési módot kiválasztotta, lépjen tovább a „Megrendelés fizetési kötelezettséggel” gombra.
•
Egyedi fizetési szolgáltatások árai
Fizetés Tatrapay Internet Banking-en keresztül - INGYENES
Fizetés kártyával - INGYENES
Fizetés QR kóddal - INGYENES
Banki átutalással - 2 €
Utánvét - 2 €
•
Kártyás fizetés, Google Pay és Apple Pay fizetési mód
Miután kiválasztotta a fizetési módot "CardPay, Apple Pay & Google Pay, VISA bankkártyás fizetés , VISA Electron, MasterCard, Maestro. Az Apple Pay és a Google Pay a CardPay fizetési átjáró része" a megrendelés elküldése után az e-shop átirányítja Önt a fizetési átjáróhoz:
Folytassa a kártyaszám, a kártya érvényessége és a CV megadásával.
!!! FIGYELEM !!!
Miután megérkezett a fizetési átjáróhoz, NE ZÁRJA be a böngésző lapot/böngészőablakot, és NE kattintson az "ugrás az előző oldalra" lehetőségre. Ebben az esetben a fizetési átjáró nem tudja befejezni a rendelési folyamatot, törli az árut a kosárból és a rendelés nem lesz befejezve.
Ha ez megtörténik, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
•
Hogyan fizethet a Tatra Pay-en keresztül
A „Fizetés a Tatra banka Internet Banking-en keresztül” fizetési mód kiválasztása után és a megrendelés elküldésével az e-shop átirányítja Önt a Tatrabanka fizetési kapujához. A Tatra Banka ügyfelei a következő fizetési móddal rendelkeznek:
A folytatáshoz adja meg a PID-t és a jelszót.
!!! FIGYELEM !!!
Miután megérkezett a fizetési átjáróhoz, NE ZÁRJA be a böngésző lapot/böngészőablakot, és NE kattintson az "ugrás az előző oldalra" lehetőségre. Ebben az esetben a fizetési átjáró nem tudja befejezni a rendelési folyamatot, törli az árut a kosárból és a rendelés nem lesz befejezve.
Ha ez megtörténik, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Hogyan kell fizetni az Everifinen keresztül
Az Everifinen keresztüli fizetés nagyon egyszerű, gyors és biztonságos. Olvassa el a részletesebb utasításokat alább.
Az Everifin-en keresztüli fizetési mód kiválasztása, a kosárban lévő összes szükséges adat kitöltése és a Megrendelés fizetési kötelezettséggel gomb megerősítése után átirányítjuk az Everifin fizetési átjárójába, ahol megjelenik a bankok listája. Válassza ki a bankot, és erősítse meg a „Fizetés” opciót.
A bank kiválasztása és megerősítése után azonosító adataival kell bejelentkeznie internetbankjába.
Ezután további adatok megadása nélkül fizeti meg az árut. Erősítse meg a fizetést, és visszairányítjuk az exisport.hu oldalra
Mi a teendő, ha valamilyen hiba miatt nem sikerült a fizetés
Megrendelés során, ill. online rendelés fizetése esetén előfordulhat, hogy megszakad az internetkapcsolat, valamilyen technikai hiba történik, vagy a fizetés valamilyen okból nem történt meg. Ebben az esetben már nem kell felvennie a kapcsolatot ügyfélközpontunkkal, mint korábban, hanem saját maga is megadhat ismételt fizetési kérelmet - új fizetési átjáró megnyitásával.
Ismétlődő fizetési kérelem megadása - Regisztrált ügyfél
Miután bejelentkezett a fiókjába, válassza ki a "Rendelési előzmények" menüpontot a bal oldali menüben. Miután rákattintott az adott megrendelésre (amelyet valamilyen hiba folytán nem fizettek ki), a rendelési szám alatt megjelenik a "Fizetés ismétlése" lehetőség.
A „Fizetés ismétlése” gomb megerősítése után ismét megjelenik egy fizetési összefoglaló a "Megrendelés visszaigazolás fizetési kötelezettséggel". A rákattintás után az új fizetési átjáróban újra szükséges kitölteni a kártyaadatokat.
Az adatok kitöltése után a „Fizetés” gombra kattintva erősítse meg a kártyás fizetést.
Megjegyzés: Ha véletlenül kétszer történik meg a kifizetés, természetesen visszatérítjük az Ön által küldött többletet.
Ismétlődő fizetési kérelem benyújtása -Nem regisztrált ügyfél
Az e-mailben kapott megrendelés-visszaigazolás végén található a „Megrendelések nyomon követése nem regisztrált ügyfelek számára” link, amelyre rá kell kattintania.
Megjelenik egy új ablak, ahol meg kell adnia rendelés számát és a rendeléskor megadott e-mail címet. Az adatok megadása után erősítse meg a „Küldés” gombbal.
Megnyílik egy új ablak, ahol megtekintheti rendelése állapotát. Ha a fizetés nem sikerült, egy zöld „Fizetés újrapróbálkozása” ablak jelenik meg.
A „Fizetés ismétlése” gomb megerősítése után ismét megjelenik egy fizetési összesítő a „Megrendelés visszaigazolása fizetési kötelezettséggel” kéréssel. A rákattintás után az új fizetési átjáróban újra szükséges kitölteni a kártyaadatokat.
Az adatok kitöltése után a „Fizetés” gombra kattintva erősítse meg a kártyás fizetést.
Megjegyzés: Ha véletlenül kétszer történik meg a kifizetés, természetesen visszatérítjük az Ön által küldött többletet.
Mi a teendő, ha nem kívánt fizetési módot adott meg
Beírtam a Card Pay / Tatra Pay fizetési módot. Utánvéttel/átutalással szeretnék fizetni. Hogyan kell eljárni?
Ha a virtuális fizetési átjárón keresztül a fizetési módra kattintott - azaz kártyás fizetés vagy Tatra Pay fizetés, de utánvéttel vagy banki átutalással szeretne fizetni, hozzon létre új rendelést a megfelelő fizetési móddal és fejezze be a megrendelést.
Minden egyéb rossz fizetési mód megadása esetén forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
A rendelések egyesítése nem lehetséges
• Nem lehetséges több megrendelést egy megrendelésbe egyesíteni (akkor is érvényes, ha rövid időn belül egymás után vagy egy napon belül rendelt meg).Minden rendelés saját egyedi számmal rendelkezik.
- Fizetni minden egyes rendelésért külön kell. Egyszerre több rendelést nem lehet fizetni.
• Több rendelés egyidejű kézbesítését nem tudjuk biztosítani, mert a csomagokat külső bedolgozó futárszolgálat kézbesíti. A küldemények kézbesítése és megrendelésük a futár felelőssége.