Hogyan hozhat létre fiókot a webáruházban / hogyan regisztrálhat a webáruházba
• Hogyan hozhatok létre fiókot
• Hogyan adhatok hozzá házhozszállítási címet
• Hogyan adhatok hozzá egy második szállítási címet?
• Hogyan módosíthatom az elérhetőségeimet?
• Hogyan segít az ügyfélfiók létrehozása a rendelésemben?
Az EXIsport webáruháza lehetőséget biztosít vásárlói fiók létrehozására, amellyel leegyszerűsíthető és felgyorsítható a vásárlási folyamat webáruházunkban. A fiók megőrzi elérhetőségeit, címét és szállítási helyét, rendelési előzményeit, megjeleníti a kuponokat és lehetővé teszi a bankkártya adatainak mentését a gyors vásárláshoz
Ügyfélfiók létrehozásához regisztráció szükséges.
A regisztráció, azaz új ügyfélfiók létrehozása az oldal jobb felső sarkában található.
► Kattintson a figura ikonra
► Lehetőséget jelenik meg:
1. Új ügyfél létrehozása:
- Facebook fiók segítségével
- e-mail cím segítségével
Ezen lehetőségek közül kiválaszthatja, milyen módon kíván új ügyfélfiókot létrehozni.
2. Jelentkezzen be a már meglévő ügyfélfiókba - e-mail cím és jelszó megadásával
- Facebook fiók segítségével
Ezen lehetőségek közül választhat, ha már létrehozott ügyfélfiókot az EXIsport webáruházban, és szeretne bejelentkezni.
► Új ügyfélfiók regisztrálása e-mail cím használatával
Írd be az adataidat. A csillaggal * jelőlt mezők kötelezőek. Ne felejtse el bejelölni a kitöltésre szánt mezőket.
► A sikeres regisztrációt követően a regisztrációról visszaigazoló e-mailt küldünk az Ön e-mail címére.
► A regisztráció után azonnal eljut az újonnan létrehozott fiókjába. A „Fiókom” cím alatt olyan mezőket találhat, mint a „Rendelési előzmények és adatok’’, „Áruim visszaküldése’’, „Fizetési kártyáim’’, „Első címem hozzáadása’’, „Címeim’’, „Személyes adataim’’, „Utalványaim’’ és „Kijelentkezés’’.
► A „Rendelési előzmények és részletek” mezőben megtalálja az ügyfélfiók alatt létrehozott összes megrendelésének listáját.
► Az „Áruim visszakerülnek” mezőben megtalálja a függőben lévő, visszaküldött megrendelések listáját.
► A "Saját fizetési kártyáim" mezőben megtalálja a fizetési bankkártya mentett adatait a gyorsított kártyás fizetéshez.
► Az "Első címem hozzáadása" mezőbe írja be a csomagküldéshez szükséges címét. Ez a lépés a megrendelés leadásának felgyorsítását is szolgálja. A mező megnyitása után írja be a listamezőkbe azt a címet, amelyre a csomagokat kézbesítik. Ügyeljen az utolsó kitöltendő mezőre - Címnév hozzárendelése későbbi felhasználásra - Nevezze el otthoni címét, például "otthon". Később, amikor egy másik címet szeretne hozzáadni, például munkahelyit, akkor azt "munka" -nak nevezi el.
A mezők kitöltése után az első szállítási címe az alábbiak szerint lesz elmentve:
Ha másik szállítási címet szeretne megadni, kattintson az "Új cím hozzáadása" gombra, és ismételje meg a folyamatot.
A második cím hozzáadása után a címek a következőképpen jelennek meg:
► A „Személyes adataim” mezőben olyan információkat talál, mint a vezeték- és keresztnév, e-mail cím, az ügyfélfiók jelszava. Ebben a mezőben megtalálja a jelszó vagy az e-mail cím megváltoztatásának lehetőségét is. Ha módosítani szeretné bejelentkezési e-mail címét vagy jelszavát, írja be azokat az alábbi mezőkbe, majd kattintson a "Mentés" gombra.
► A „Saját utalványaim” mezőben áttekintést talál az utalványairól.
► A „Kijelentkezés” mező segítségével kijelentkezhet ügyfélfiókjából.
Honnan tudhatom, hogy jelenleg be vagyok-e jelentkezve vagy ki vagyok jelentkezve a fiókomból?
Ha jelenleg be van jelentkezve fiókjába, akkor a jobb felső sarokban lévő bot ikon mellett láthatja a nevét.
Ha Ön regisztrált ügyfél - az ikon és a név zöld.
Ha Ön is hűséges vásárló – az ikon és a név kék színű.
Ha jelenleg nincs bejelentkezve, csak egy pálcikafigurát lát a jobb felső sarokban. A bot ikonra kattintva újra bejelentkezhet fiókjába.
Milyen előnyökkel jár az ügyfélfiók létrehozása?
► Vásárlás nélkül, hogy és kézbesítési adatokat kellene feltüntetni
► Gyors választás több mentett cím között
► Lehetőség a fizetési adatok mentésére az extra gyors vásárláshoz
► Az elsők között értesülhet az újdonságokról
►Rendelési előzmények áttekintése
További előnyöket a GYIK: Regisztrált ügyfelek előnyeicím alatt is olvashat Miután az összes kívánt terméket a kosárba helyezte, kattintson a "Kosárba" gombra a kosárba való belépéshez.
Ha bejelentkezett ügyfélfiókjába, a kapcsolatfelvételi és szállítási adatok mezői automatikusan kitöltésre kerülnek. Így folytathatja a fizetési módot és a küldemény kézbesítési módjait.