A termék sikeresen hozzáadva a kosárhoz
Mennyiség:
Összesen bruttó:
0 elem van a kosárban 1 elem van a kosárban
Folytatom a vásárlást
Összes termék:
Összesen szállítás:  Meg kell határozni
Összesen bruttó:
Szeretnéd, hogy a sikötésedet beállitsuk ?
Igen Nem
További információk
Az életkorod
Sielés szintje

Minden mező kitöltendő

Si kötés beállitás

Visszaigazol

GYIK: Megrendelés törlése (e-shop által)

GYIK: Megrendelés törlése (e-shop által)

Megrendelését abban az esetben törölhetjük, amikor az áruk nem mennek át az átvételi termékellenőrzés során, és ha már nincs másik tartalék darab / pár egyik raktárunkban sem. Minden egyes tételt újra megvizsgálunk, mielőtt becsomagolnánk az ügyfél számára. Ha az áru valamilyen okból sérült, a megrendelést törölnünk kell, hogy az árut csakis 100%-os állapotban szállíthassuk, így a sérült, hibás árut ki kell vonnunk kínálatunkból.

Minden tételt vagy a központi raktárunkból, vagy valamelyik
EXIsport áruházbólszállítunk. Weboldalunkon közvetlenül a termék mellett adunk tájékoztatást az áruk elérhetőségéről, és közvetlen a megrendelés előtt minden ügyfél láthatja, hol található az áru.

 Készlet elérhetőség

Ha email általi tájékozatást kap tőlünk, hogy az Ön által rendelt  terméket nem szállítjuk ki, mert ment át az átvételi termékellenőrzés során, akkor valószínűleg az áru nincs 100%-os állapotban, ezért nem tudjuk elküldeni. Ezután e-mailben vagy telefonon egyeztetünk a további lépésekről. A megrendelés törlése az üzleti feltételeknekmegfelelően történik. A megrendelés törlése esetén az ügyfelünket minden esetben e-mailben értesítjük. Ha előre kifizette a megrendelését, e-mailben értesítjük a pénz visszafizetési folyamatának következő lépéséről. Kérjük, olvassa el az e-mailben található utasításokat, hogy a lehető leghamarabb visszatéríthessük a megrendeléséből törölt árukért kifizetett összeget. Kérjük, ellenőrizze a spam mappát is, ha nem találja a törölt rendeléssel kapcsolatos e-mailt.

A termék, amely  Önt érdekli, már elfogyott, és nem lehetséges megrendelni, kérjük, tekintse meg az azt helyettesítő árukat kínálatunkban, amelyek sokszor megfelelnek a már nem elérhető áruk specifikációinak és teljes mértékben helyettesíthetik az Ön által elsőízben kiválasztott árut. Ha segítségre van szüksége alternatív áruk kiválasztásában, szívesen segítünk, csak küldje el kérését, elképzelését az hueshop@ppggroup.eu  e-mai címre.

GYIK EXIsport

 © Szerzői jog.

Related blog posts

GYIK: Megrendelés állapota
GYIK: Megrendelés állapota

Az EXIsport minden vásárlója, - akár regisztrált már, akár nem - nyomon tudja követni rendelése állapotát. Így ellenőrizheti, hogy a rendelést elküldték-e Önnek, feldolgozás alatt áll-e stb.

GYIK: Megrendelés törlése (ügyfél által)
GYIK: Megrendelés törlése (ügyfél által)

Előfordulhat olyan helyzet, amikor valamilyen okból törölni szeretné a megrendelését. Eddig ezt telefonon, például ügyfélszolgálatunkon keresztül tehette meg. A vásárló most már maga is lemondhatja a megrendelését.

GYIK: Hűségprogram
GYIK: Hűségprogram

Ügyfeleink számára Hűségprogramot indítottunk, melynek köszönhetően különféle, ehhez kapcsolódó előnyöket élvezhetnek. Az első előny a hűségárak. Mindenki, aki regisztrál, egy eredeti számmal ellátott virtuális törzsvásárlói kártyát kap, aminek köszönhetően hűségárakat igényelhet.

GYIK: A regisztrált ügyfelek előnyei
GYIK: A regisztrált ügyfelek előnyei

Minden ügyfél létrehozhatja saját fiókját az EXIsport weboldalán. A saját számlával rendelkező regisztrált vásárlónak lehetősége van megtekinteni a rendelési előzményeket és részleteket, megtudhatja a megrendelés állapotát és azt, hogy mikor fizette ki a rendelést. A fiók lehetőséget biztosít a megrendelésekhez kapcsolódó számlák letöltésére.

GYIK: Kapcsolat
GYIK: Kapcsolat

Kapcsolatba lépni