Megrendelését abban az esetben törölhetjük, amikor az áruk nem mennek át az átvételi termékellenőrzés során, és ha már nincs másik tartalék darab / pár egyik raktárunkban sem. Minden egyes tételt újra megvizsgálunk, mielőtt becsomagolnánk az ügyfél számára. Ha az áru valamilyen okból sérült, a megrendelést törölnünk kell, hogy az árut csakis 100%-os állapotban szállíthassuk, így a sérült, hibás árut ki kell vonnunk kínálatunkból.
Minden tételt vagy a központi raktárunkból, vagy valamelyik EXIsport áruházbólszállítunk. Weboldalunkon közvetlenül a termék mellett adunk tájékoztatást az áruk elérhetőségéről, és közvetlen a megrendelés előtt minden ügyfél láthatja, hol található az áru.
Ha email általi tájékozatást kap tőlünk, hogy az Ön által rendelt terméket nem szállítjuk ki, mert ment át az átvételi termékellenőrzés során, akkor valószínűleg az áru nincs 100%-os állapotban, ezért nem tudjuk elküldeni. Ezután e-mailben vagy telefonon egyeztetünk a további lépésekről. A megrendelés törlése az üzleti feltételeknekmegfelelően történik. A megrendelés törlése esetén az ügyfelünket minden esetben e-mailben értesítjük. Ha előre kifizette a megrendelését, e-mailben értesítjük a pénz visszafizetési folyamatának következő lépéséről. Kérjük, olvassa el az e-mailben található utasításokat, hogy a lehető leghamarabb visszatéríthessük a megrendeléséből törölt árukért kifizetett összeget. Kérjük, ellenőrizze a spam mappát is, ha nem találja a törölt rendeléssel kapcsolatos e-mailt.
A termék, amely Önt érdekli, már elfogyott, és nem lehetséges megrendelni, kérjük, tekintse meg az azt helyettesítő árukat kínálatunkban, amelyek sokszor megfelelnek a már nem elérhető áruk specifikációinak és teljes mértékben helyettesíthetik az Ön által elsőízben kiválasztott árut. Ha segítségre van szüksége alternatív áruk kiválasztásában, szívesen segítünk, csak küldje el kérését, elképzelését az hueshop@ppggroup.eu e-mai címre.