Előfordulhat olyan helyzet, amikor valamilyen okból törölni szeretné a megrendelését. Eddig ezt telefonon, például ügyfélszolgálatunkon keresztül tehette meg. A vásárló most már maga is törölheti a megrendelését.
Ki törölheti az online rendelést?
Az online rendelést önállóan törölheti:
• a regisztrált ügyfél közvetlenül a fiókjában
• a nem regisztrált ügyfél a rendelést visszaigazoló e-mailben található linken keresztül
Regisztrált ügyfél
Hogyan törölhetem a kitöltött és megerősített online rendelést
Rendelésüket csak regisztrált vásárlók törölhetik a fiókjába való bejelentkezés után. Ha bejelentkezik, fiókja bal oldali menüjében van a „Rendelési előzmények” mező. A rákattintás után látni fogja az összes megvalósult rendelést.
Kattintson a törölni kívánt megrendelés azonosító számára. Ezáltal megjelennek a rendelés részletei az Ön által hozzárendelt adatokkal (fizetési mód, szállítás, szállítási cím, stb....) Ha szeretné törölni a rendelést, azt a "Megrendelés törlése" gombra kattintva teheti meg.
A megrendelés állapota ezt követően a következőre módosul: Vásárló által törölt rendelés.
A megrendelés törléséről automatikusan visszaigazolást kap e-mail címére is.
Megjegyzés:A rendelést csak akkor törölheti, ha még nem lett kiszállítva futárszolgálatnak. Ezért a rendelés állapota „Feldolgozásban”, „Befizetés megérkezett”, „Fizetésre vár”, vagy egyéb lehet. Ugyanakkor ha még nem kapott e-mailt a futárszolgálattól a rendelése átvétele kapcsán.
Ellenkező esetben már a "Megrendelés törlése" mező többé nem jelenik meg
Nem regisztrált ügyfél
Hogyan törölhetem a kitöltött és megerősített online rendelést
A nem regisztrált ügyfél a megrendelés webáruház honlapján történő visszaigazolását követően e-mailben kap egy visszaigazolást a rendelési számmal.
Ha törölni szeretné a rendelést, az e-mail végén található a „Megrendelések nyomon követése nem regisztrált vásárlók számára” link, amelyre rá kell kattintania.
Megjelenik egy új ablak, ahol meg kell adnia a rendelési számot és a rendeléskor megadott email címet. Ezt követően erősítse meg a "Küldés" gombbal.
Megnyílik egy új ablak, ahol megtekintheti rendelése állapotát. A rendelését így a "Megrendelés törlése" gombra kattintva törölheti.
Megrendelésének állapota ezt követően „Vásárló által törölt rendelés”-reváltozik. A megrendelés törléséről e-mailben is értesítjük.
Megjegyzés:A rendelést csak akkor törölheti, ha még nem lett kiszállítva futárszolgálatnak. Ezért a rendelés állapota „Feldolgozásban”, „Befizetés megérkezett”, „Fizetésre vár”, vagy egyéb lehet. Ugyanakkor ha még nem kapott e-mailt a futárszolgálattól a rendelése átvétele kapcsán.
Ellenkező esetben már a "Megrendelés törlése" mező többé nem jelenik meg.