A termék sikeresen hozzáadva a kosárhoz
Mennyiség:
Összesen bruttó:
0 elem van a kosárban 1 elem van a kosárban
Folytatom a vásárlást
Összes termék:
Összesen szállítás:  Meg kell határozni
Összesen bruttó:
Szeretnéd, hogy a sikötésedet beállitsuk ?
Igen Nem
További információk
Az életkorod
Sielés szintje

Minden mező kitöltendő

Si kötés beállitás

Visszaigazol

GYIK: Megrendelés törlése (ügyfél által)

GYIK: Megrendelés törlése (ügyfél által)

Előfordulhat olyan helyzet, amikor valamilyen okból törölni szeretné a megrendelését. Eddig ezt telefonon, például ügyfélszolgálatunkon keresztül tehette meg. A vásárló most már maga is törölheti a megrendelését.

Ki törölheti az online rendelést?

Az online rendelést önállóan törölheti:

• a regisztrált ügyfél közvetlenül a fiókjában

• a nem regisztrált ügyfél a rendelést visszaigazoló e-mailben található linken keresztül

Regisztrált ügyfél

Hogyan törölhetem a kitöltött és megerősített online rendelést

Rendelésüket csak regisztrált vásárlók törölhetik a fiókjába való bejelentkezés után. Ha bejelentkezik, fiókja bal oldali menüjében van a „Rendelési előzmények” mező. A rákattintás után látni fogja az összes megvalósult rendelést.


Kattintson a törölni kívánt megrendelés azonosító számára. Ezáltal megjelennek a rendelés részletei az Ön által hozzárendelt adatokkal (fizetési mód, szállítás, szállítási cím, stb....) Ha szeretné törölni a rendelést, azt a "Megrendelés törlése" gombra kattintva teheti meg.






A megrendelés állapota ezt követően a következőre módosul: Vásárló által törölt rendelés.



A megrendelés törléséről automatikusan visszaigazolást kap e-mail címére is.

 

Megjegyzés:A rendelést csak akkor törölheti, ha még nem lett kiszállítva futárszolgálatnak. Ezért a rendelés állapota Feldolgozásban”, „Befizetés megérkezett”, „Fizetésre vár”, vagy egyéb lehet. Ugyanakkor ha még nem kapott e-mailt a futárszolgálattól a rendelése átvétele kapcsán.

Ellenkező esetben már a "Megrendelés törlése" mező többé nem jelenik meg

Nem regisztrált ügyfél

Hogyan törölhetem a kitöltött és megerősített online rendelést

A nem regisztrált ügyfél a megrendelés webáruház honlapján történő visszaigazolását követően e-mailben kap egy visszaigazolást a rendelési számmal.




Ha törölni szeretné a rendelést, az e-mail végén található a „Megrendelések nyomon követése nem regisztrált vásárlók számára” link, amelyre rá kell kattintania.






Megjelenik egy új ablak, ahol meg kell adnia a rendelési számot és a rendeléskor megadott email címet. Ezt követően erősítse meg a "Küldés" gombbal.


Megnyílik egy új ablak, ahol megtekintheti rendelése állapotát. A rendelését így a "Megrendelés törlése" gombra kattintva törölheti.


Megrendelésének állapota ezt követően „Vásárló által törölt rendelés”-reváltozik. A megrendelés törléséről e-mailben is értesítjük.



Megjegyzés:A rendelést csak akkor törölheti, ha még nem lett kiszállítva futárszolgálatnak. Ezért a rendelés állapota Feldolgozásban”, „Befizetés megérkezett”, „Fizetésre vár”, vagy egyéb lehet. Ugyanakkor ha még nem kapott e-mailt a futárszolgálattól a rendelése átvétele kapcsán.

Ellenkező esetben már a "Megrendelés törlése" mező többé nem jelenik meg.

GYIK EXIsport



© Szerzői jog.

Related blog posts

GYIK: Megrendelés állapota
GYIK: Megrendelés állapota

Az EXIsport minden vásárlója, - akár regisztrált már, akár nem - nyomon tudja követni rendelése állapotát. Így ellenőrizheti, hogy a rendelést elküldték-e Önnek, feldolgozás alatt áll-e stb.

GYIK: Hűségprogram
GYIK: Hűségprogram

Ügyfeleink számára Hűségprogramot indítottunk, melynek köszönhetően különféle, ehhez kapcsolódó előnyöket élvezhetnek. Az első előny a hűségárak. Mindenki, aki regisztrál, egy eredeti számmal ellátott virtuális törzsvásárlói kártyát kap, aminek köszönhetően hűségárakat igényelhet.

GYIK: A regisztrált ügyfelek előnyei
GYIK: A regisztrált ügyfelek előnyei

Minden ügyfél létrehozhatja saját fiókját az EXIsport weboldalán. A saját számlával rendelkező regisztrált vásárlónak lehetősége van megtekinteni a rendelési előzményeket és részleteket, megtudhatja a megrendelés állapotát és azt, hogy mikor fizette ki a rendelést. A fiók lehetőséget biztosít a megrendelésekhez kapcsolódó számlák letöltésére.

GYIK: Kapcsolat
GYIK: Kapcsolat

Kapcsolatba lépni

GYIK: Megrendelés törlése (e-shop által)
GYIK: Megrendelés törlése (e-shop által)

Megrendelése törlésre kerülhet, ha az áru nem megy át a kilépési ellenőrzésen, és már nincs raktárunkban másik pótdarab/pár. Minden terméket újra ellenőrizünk, mielőtt becsomagoljuk a vásárlónak. Ha az áru valamilyen okból megsérült, a megrendelést törölnünk kell, hogy az árut 100%-os állapotban szállíthassuk, és az árut ki kell vonnunk...