A rendelést NEM REGISZTRÁLT, majd REGISZTRÁLT néven adta le
Ha nem regisztrált vásárlóként hozott létre és erősített meg egy megrendelést és csak ezután regisztrált, akkor fiókjában megtekintheti rendelésének állapotát.
Ott látni fogja az összes rendelését:
• a regisztráció után létrejött rendelések állapota (a rendelésre kattintás után a megrendelés adatait is láthatja - a megrendelt áruk listája, fizetési mód...)
• a regisztrációja előtt rögzitett rendelések állapota - nem regisztrált vásárlóként (a rendelés részletei nem láthatók)
Részletesebb információkat az alábbiak:
Regisztrált vásárló
A regisztrált vásárló a fiókjába való bejelentkezést követően nyomon követheti megrendelésének állapotát. A bal oldali menüben a "Rendelési előzmények" gombra kattintva megnyílik az Ön által leadott rendelések listája. A rendelés állapota lehet:
• kiszállított
• feldolgozás alatt áll
• törölve
• és egyéb...
Nem regisztrált vásárló
A még nem regisztrált vásárló kétféleképpen ismerheti meg rendelésének állapotát.
Az első út:
A létrehozása után kapott megrendelés-megerősítő e-mailben talál alul egy „Megrendelések nyomon követése nem regisztrált ügyfelek számára” hivatkozást. A linkre kattintva megjelenik egy ablak, amelybe meg kell adnia a rendelése számát és az e-mail címét.
A „Küldés” megerősítése után látni fogja a megrendelés státuszát, mint például, hogy feldolgozás alatt áll, kiszállítva, stb.
A másik út:
Ha Ön még nem regisztrált vásárló, közvetlenül itt ellenőrizheti megrendelésének állapotát. Írja be a szükséges adatokat a mezőkbe. A rendelési szám és email cím megadása után kattintson a "Küldés" gombra, amiután megnyílik egy ablak, amelyben megtekintheti rendelése állapotát.
A rendelések összevonása nem lehetséges
• Több külön megrendelés összevonása egy rendelésbe nem lehetséges (ez akkor is érvényes, ha rövid időn belül vagy egy napon belül leadta a rendelést). Minden rendelés saját egyedi számmal rendelkezik.
• Fizetni minden egyes rendelésért külön kell. Egyszerre több rendelést nem lehet fizetni.
• Több rendelés egyidejű kézbesítését nem tudjuk biztosítani, mert a csomagokat külső futár kézbesíti. A küldemények kézbesítése és megrendelésük a futár felelőssége.
Köszönjük, hogy nálunk vásárolt.