A termék sikeresen hozzáadva a kosárhoz
Mennyiség:
Összesen bruttó:
0 elem van a kosárban 1 elem van a kosárban
Folytatom a vásárlást
Összes termék:
Összesen szállítás:  Meg kell határozni
Összesen bruttó:
Szeretnéd, hogy a sikötésedet beállitsuk ?
Igen Nem
További információk
Az életkorod
Sielés szintje

Minden mező kitöltendő

Si kötés beállitás

Visszaigazol

GYIK: Megrendelés állapota

GYIK: Megrendelés állapota

Az EXIsport minden vásárlója, - akár regisztrált már, akár nem - nyomon tudja követni rendelése állapotát. Így ellenőrizheti, hogy a rendelést elküldték-e Önnek, feldolgozás alatt áll-e stb.

Ha Ön REGISZTRÁLT ÜGYFÉL - kattintson IDE

Ha Ön NEM REGISZTRÁLT ÜGYFÉL - kattintson IDE

A rendelést NEM REGISZTRÁLT, majd REGISZTRÁLT néven adta le

Ha nem regisztrált vásárlóként hozott létre és erősített meg egy megrendelést és csak ezután regisztrált, akkor fiókjában megtekintheti rendelésének állapotát.

Ott látni fogja az összes rendelését:

a regisztráció után létrejött rendelések állapota (a rendelésre kattintás után a megrendelés adatait is láthatja - a megrendelt áruk listája, fizetési mód...)

a regisztrációja előtt rögzitett rendelések állapota - nem regisztrált vásárlóként (a rendelés részletei nem láthatók)

EXIsport rendelés állapota

Részletesebb információkat az alábbiak:

Regisztrált vásárló

A regisztrált vásárló a fiókjába való bejelentkezést követően nyomon követheti megrendelésének állapotát. A bal oldali menüben a "Rendelési előzmények" gombra kattintva megnyílik az Ön által leadott rendelések listája. A rendelés állapota lehet:

• kiszállított

• feldolgozás alatt áll

• törölve

• és egyéb...

EXIsport Szállítmánykövetés

Nem regisztrált vásárló

A még nem regisztrált vásárló kétféleképpen ismerheti meg rendelésének állapotát.

Az első út:

A létrehozása után kapott megrendelés-megerősítő e-mailben talál alul egy „Megrendelések nyomon követése nem regisztrált ügyfelek számára” hivatkozást. A linkre kattintva megjelenik egy ablak, amelybe meg kell adnia a rendelése számát és az e-mail címét.

EXIsport rendelés nyomon követése
EXIsport rendelés nyomon követése

A „Küldés” megerősítése után látni fogja a megrendelés státuszát, mint  például, hogy feldolgozás alatt áll, kiszállítva, stb.

EXIsport Szállítmánykövetés

A másik út:

Ha Ön még nem regisztrált vásárló, közvetlenül itt ellenőrizheti megrendelésének állapotát. Írja be a szükséges adatokat a mezőkbe. A rendelési szám és email cím megadása után kattintson a "Küldés" gombra, amiután megnyílik egy ablak, amelyben megtekintheti rendelése állapotát.

Követheti megrendelését kérjük, adja meg a következő információkat:

Például: 50123456 vagy 50123456/1

A rendelések összevonása nem lehetséges

• Több külön megrendelés összevonása egy rendelésbe nem lehetséges (ez akkor is érvényes, ha rövid időn belül vagy egy napon belül leadta a rendelést). Minden rendelés saját egyedi számmal rendelkezik.

Fizetni minden egyes rendelésért külön kell. Egyszerre több rendelést nem lehet fizetni.

• Több rendelés egyidejű kézbesítését nem tudjuk biztosítani, mert a csomagokat külső futár kézbesíti. A küldemények kézbesítése és megrendelésük a futár felelőssége.

Köszönjük, hogy nálunk vásárolt.

Related blog posts

GYIK: Megrendelés törlése (ügyfél által)
GYIK: Megrendelés törlése (ügyfél által)

Előfordulhat olyan helyzet, amikor valamilyen okból törölni szeretné a megrendelését. Eddig ezt telefonon, például ügyfélszolgálatunkon keresztül tehette meg. A vásárló most már maga is lemondhatja a megrendelését.

GYIK: Hűségprogram
GYIK: Hűségprogram

Ügyfeleink számára Hűségprogramot indítottunk, melynek köszönhetően különféle, ehhez kapcsolódó előnyöket élvezhetnek. Az első előny a hűségárak. Mindenki, aki regisztrál, egy eredeti számmal ellátott virtuális törzsvásárlói kártyát kap, aminek köszönhetően hűségárakat igényelhet.

GYIK: A regisztrált ügyfelek előnyei
GYIK: A regisztrált ügyfelek előnyei

Minden ügyfél létrehozhatja saját fiókját az EXIsport weboldalán. A saját számlával rendelkező regisztrált vásárlónak lehetősége van megtekinteni a rendelési előzményeket és részleteket, megtudhatja a megrendelés állapotát és azt, hogy mikor fizette ki a rendelést. A fiók lehetőséget biztosít a megrendelésekhez kapcsolódó számlák letöltésére.

GYIK: Kapcsolat
GYIK: Kapcsolat

Kapcsolatba lépni

GYIK: Megrendelés törlése (e-shop által)
GYIK: Megrendelés törlése (e-shop által)

Megrendelése törlésre kerülhet, ha az áru nem megy át a kilépési ellenőrzésen, és már nincs raktárunkban másik pótdarab/pár. Minden terméket újra ellenőrizünk, mielőtt becsomagoljuk a vásárlónak. Ha az áru valamilyen okból megsérült, a megrendelést törölnünk kell, hogy az árut 100%-os állapotban szállíthassuk, és az árut ki kell vonnunk...