A termék sikeresen hozzáadva a kosárhoz
Mennyiség:
Összesen bruttó:
0 elem van a kosárban 1 elem van a kosárban
Folytatom a vásárlást
Összes termék:
Összesen szállítás:  Meg kell határozni
Összesen bruttó:
Szeretnéd, hogy a sikötésedet beállitsuk ?
Igen Nem
További információk
Az életkorod
Sielés szintje

Minden mező kitöltendő

Si kötés beállitás

Visszaigazol

Under Armour: Ez a márkatörténet arra készteti, hogy újragondolja sportruházati döntéseit!

Under Armour: Ez a márkatörténet arra készteti, hogy újragondolja sportruházati döntéseit!

Az Under Armour márka, amelyet 1996-ban alapított a University of Maryland amerikai futballistája, Kevin Plank, funkcionális sportruházatot gyárt, amelynek célja, hogy a sportolókat hűvös, száraz és könnyű legyen a mérkőzések, edzés vagy edzés közben. Megalakulása óta az Under Armour küldetése az volt , hogy segítse a sportolókat a jobb teljesítmény elérésében speciális dizájnnal, az ügy iránti szenvedéllyel és a folyamatos innovációval.

Kezdetek és fejlődés

Közel 30 éves fennállása után az Under Armour az egyik vezető fejlesztő, eladó és forgalmazó:

  • márkás funkcionális ruházat
  • sportcipők
  • sportfelszerelés
  • Összekapcsolt fitneszplatformok

Az Under Armour márka élvonalbeli termékeket kínál, amelyek célja a sportolók jobb teljesítményének elérése. Ide tartoznak az innovatív lábbelik, a nedvességelvezetést és hőmérsékletszabályozást biztosító férfi, női és ifjúsági ruházat, valamint az egészség és fitnesz előmozdítását célzó digitális mobilalkalmazások . Az Under Armour termékek széles választéka jelenleg a technológiák széles skáláját alkalmazza.

A funkcionális ruházati platform alapja azonban, amely a márka megszületése volt, továbbra is egyszerű recept:

  • HeatGear ruházat meleg időre
  • ColdGear hideg időjárási ruházat
  • AllSeasonGear az extrém körülmények közötti időszakra

Fontos páncél alatti mérföldkövek

2006 júniusában az Under Armour lábbelik gyártását és értékesítését kezdte, elindítva az amerikai futballcipők sorozatát , majd a baseball- és softballcipőket.

A cég 2008 májusában kínált először tüske nélküli cipőket , bemutatva egy új típusú cipőt, amely pótolta a sportcipők piacán a korábbi hiányosságot – a teljesítménynövelő cipőket.

2009-ben a cég az „európai” futballhoz tervezett futócipők és futballcipők sorozatával bővítette lábbeli kínálatát.

2010-ben az Under Armour márka egy kosárlabda-cipő kollekcióval jelent meg a kosárlabdapályákon.

2011-ben piacra dobta az UA Charge RC futócipőt, amelyet vezető szakértők fejlesztettek ki az Under Armour ruházatban használt technológiával a tökéletes sprintteljesítmény érdekében.

2012-ben a cég bevezetett egy új lábbelitechnológiát, az UA Spine-t , amely egyesíti a rugalmasságot és az ultrakönnyű talpbetétet.

2014-ben a Runner's World magazin az UA SpeedForm Apollo futócipőt a "legjobb debütálásnak" nevezte, mivel az első cipő, amelyet egy ruházati gyárban fejlesztettek ki.

A cég a SpeedForm platform sikerére épített, és 2015-ben piacra dobta az UA SpeedForm Gemini cipőt, 2016-ban pedig a SpeedForm Gemini 2-t . A SpeedForm Gemini egy hosszú távú futáshoz tervezett cipő, amely tökéletes forma és kényelem érzetét kelti. Varratmentes saroktámasz és könnyű, légáteresztő felsőrész, amely minimalizálja a szabálytalanságokat, és biztosítja, hogy a cipő határozottabban és pontosabban illeszkedjen a lábfejhez.

Under Armour

EXI tipp: Szeretné tudni, hogy az Under Armour márka hogyan törődik a környezettel ? További információkat a blogban találhat.

Hol lehet manapság Under Armour termékeket találni?

Az Under Armour sportfelszereléseket is kínál, köztük sportkesztyűket, táskákat, fejfedőket, zoknikat, szemüvegeket és funkcionális fogvédőket. A legjobb és legkelendőbb Under Armour termékek az exisport.hu e-shopunkban is megvásárolhatók . Ezen kívül:

  • a márka több mint 30 globális piacra terjeszkedett
  • világszerte több mint 20 000 kiskereskedelmi üzletben találhatja meg

Under Armour termékek megvásárolható az USA mellett egész Európában , Ázsiában , Ausztráliában és Latin - Amerikában . A legfontosabb piacok közé tartozik az Egyesült Királyság, Brazília, Spanyolország, Olaszország, Franciaország, Mexikó, Kanada, Chile, Kína és Németország.

A márka Japánban hivatalos viszonteladókon keresztül is forgalmazza termékeit, amely Észak- és Dél-Amerika után a második legnagyobb piac lett. 2011 áprilisában a márka megnyitotta első kiskereskedelmi üzletét Kínában – egy márkás üzletet a sanghaji Grand Gateway Mall-ban, majd megnyitotta első üzletét Mexikóban .

2013-ban az Under Armour megnyitotta az UA Brand House-t Baltimore-ban, MD és a Tyson's Cornerben, amely zökkenőmentes ügyfélélményt és testreszabott termékeket kínál.

2014 áprilisában az Under Armour Brand House üzletet nyitott a SoHo-ban, a New York-i International Mall-ban, 2015-ben pedig egy 30 000 négyzetméteres Brand House-t Chicagóban, az ikonikus Miracle Mile-on. További márkaboltok nyíltak a Mall of America-ban és Indianapolisban.

2016-ban az UA Brand House üzleteket nyitott Philadelphia (PA), Madison, WI, Dallas (TX), Disney Springs (Orlando, FL), a World Trade Center New York belvárosában és még sok más városában!

Az Under Armour egyetemekkel és sportklubokkal együttműködve

Az Under Armour partnere számos diákatlétikai programnak , köztük a Kaliforniai Egyetemnek, Los Angeles-nek, a Kaliforniai Egyetemnek, Berkeley-nek, a Notre Dame-i Egyetemnek, a Wisconsini Egyetemnek, a Tengerészeti Akadémia Atlétikai Szövetségének, a Marylandi Egyetemnek, a Texasi Műszaki Egyetemnek, a University of California. Auburn, Dél-Karolinai Egyetem, Cincinnati Egyetem, Hawaii Egyetem, Utah Egyetem, Dél-Floridai Egyetem, Boston College, Temple Egyetem, Seton Hall Egyetem, Northwestern Egyetem, Yale Egyetem és St. John's Egyetem.

Az Under Armour a National Football League (NFL) hivatalos lábbeliszállítója és az élsportolók ruházati beszállítója, mint például:

  • Tom Brady , az NFL legjobb játékosa
  • Cam Newton , legjobb NFL-játékos
  • Stephen Curry , az NBA 2015-ös és 2016-os MVP-je
  • Lindsey Vonn , Olimpiai aranyérmes síelésben
  • Jordan Spieth , 2015 Masters és US Open bajnok
  • Misty Copeland , az American Ballet Theatre primabalerinája
  • Bryce Harper , 2015 NL MVP
  • Clayton Kershaw , 2014-es Cy Young-díjas
  • Michael Phelps olimpiai aranyérmes úszásban
  • Andy Murray , Grand Slam-győztes és olimpiai aranyérmes teniszben
  • Kelley O'Hara , az amerikai női világkupa-bajnok és olimpiai aranyérmes
  • Canelo Alvarez , világklasszis bokszoló
  • Sloane Stephens , világhírű profi teniszező

Az Under Armour a nemzetközi sportmezőnyben is láthatóvá vált . A márka a hivatalos berendezés szállítója

  • A Barclay-i Tottenham Hotspur labdarúgóklubja, a brit élvonalbeli labdarúgó-bajnokság, a Premier League résztvevője
  • Premier League labdarúgócsapat, Southampton
  • Aston Villa a labdarúgó-bajnokságból
  • Cruz Azul klub a mexikói első osztályból
  • Welsh Rugby Union
  • Colo-Colo klub a chilei első osztályból
  • A brazil Sao Paolo labdarúgócsapat
  • Holland AZ Alkmaaar futballklub
  • A német St. Pauli labdarúgóklub

Lenyűgöző marketing, amely felébreszti a sport iránti szenvedélyét

Az Under Armour a szokatlan és hatásos marketingkampányairól is ismert, amelyek megragadják az intenzív szenvedélyt és a sportolási lelkesedést. Ilyen kampányok a következők:

  • Védd meg ezt a Házat
  • Azt hiszem, hallod, hogy jövünk

Számos NFL-stadion és egyetemi sportaréna használja a Protect This House kampányt a hazai csapat szurkolóinak bátorítására.

2010-ben az Under Armour egy új, Protect This House I Will nevű kampánnyal bővítette ügyfélkörét. A kampányban számos férfi és női sportág vezető sportolói vettek részt, és kiemelték az UA márka elkötelezettségét az edzések iránt, ami a sportteljesítmény alapja .

2013 februárjában az Under Armour elindította legnagyobb globális kampányát az ikonikus I WILL márkával. A kampány arra a szenvedélyre, lelkesedésre és eltökéltségre összpontosított, amely a sportolókat teljesítményre készteti .

2014-ben a cég bemutatta úttörő, nőkre összpontosító kampányát, az I WILL WHAT I WANT címet, amelyben Misty Copeland primabalerina szerepel.

2015 nyarán a cég elindította a RULE YOURSELF kampányt, amelyben Stephen Curry, Jordan Spieth, Misty Copeland és Tom Brady sportolók vesznek részt. A történet 2016-ban új reklámokkal folytatódik, amelyekben a Manchester United támadója, Memphis Depay, az Egyesült Államok női tornászcsapatának tagjai és a történelem legtöbbet kitüntetett olimpiai érmese, Michael Phelps úszó szerepel.

2016-ban a vállalat elindította legújabb multisport kampányát , az It Comes From Below-t, amelyben Bryce Harper és Cam Newton szerepel, és bemutatja az Under Armour Running vonalat. A kampány központi gondolata, hogy minden nagyszerű sport pillanat a lábbal kezdődik. Az Under Armour elismeri, hogy bár gyakran figyelmen kívül hagyják a lábmunkát, az az alap, amely nélkül lehetetlen lenne túlszárnyalni az elvárásokat és tökéletes teljesítményt elérni.

Forrás: https://www.youtube.com/watch?v=rtX91YGaBXw

Under Armour

UA Connected Fitness

2013 decemberében az Under Armour megtette első felvásárlását a világ egyik legnagyobb fitneszkövető platformjának, a MapMyFitnessnek a megvásárlásával . A MapMyFitness a világ egyik legnagyobb Connected Fitness közössége, amely webhelyek és mobilalkalmazások teljes skáláját kínálja, például zászlóshajóit:

  • MapMyRun
  • MapMyRide

A MapMy Fitness felvásárlását követte az első, az UA Record nyílt platformon alapuló digitális fitnesz-alkalmazás elindítása, amelynek célja, hogy segítsen a sportolóknak és más olyan embereknek, akik törődnek a fizikai állapotukkal, és szeretnének egészségesebb életet élni.

2015 elején a cég megvásárolt egy másik fitneszkövető platformot, az Endomondót , valamint az egészség- és fitnesz alkalmazást, a MyFitnessPal-t. Az Endomondo és a MyFirstPal felvásárlásával az Under Armour tovább erősítette pozícióját a Connected Fitnessben, és közelebb került ahhoz a célhoz, hogy a sportolók és a fitneszrajongók élvonalbeli megoldásokat kínáljanak az edzéshez, a teljesítményhez és a mindennapi élethez.

Az Under Armour Connected Fitness platform a világ legnagyobb digitális egészség- és fitneszközösségét képviseli több mint 180 millió felhasználóval .

A legutóbbi Consumer Electronics Show-n az Under Armour bemutatta Connected Fitness termékeinek első sorát . Ez a modern termékportfólió például: UA HealthBox , a világ első csatlakoztatott fitneszrendszere, UA SpeedForm Gemini 2 Record Equipped, a márka első okoscipője és két vezeték nélküli fejhallgató modell!

Az Under Armour világközpontja Baltimore-ban, MD. A cég további irodái: New York, Austin, Houston, San Francisco, Portland, Denver, Amszterdam, Koppenhága, München, Tokió, Sydney, Hong Kong, Torontó, Kanton, Sanghaj, Manchester, Bécs, Ho Si Minh-város, Panama, Jakarta, Mexikóváros, Sao Paulo és Santiago. 2016 szeptemberében az Under Armour több mint 14 000 alkalmazottat foglalkoztatott világszerte.

Forrás: https://www.youtube.com/watch?v=IHvQPz6wQe4

Forrás: underarmour.com

Related blog posts

Az NTC Košice edzőtermét Jaroslav Dulina vezeti: egy gyógytornász, aki úgy döntött, hogy segít a gyerekeken
Az NTC Košice edzőtermét Jaroslav Dulina vezeti: egy gyógytornász, aki úgy döntött, hogy segít a gyerekeken

Az NTC Košice egy fitneszközponttal is rendelkezik, ahol az EXIsport partner. Jaroslav Dulina vezeti, aki úgy döntött, hogy a gyerekeken is segíteni fog.

Hogyan válasszunk sportpályát: Út az oktatástól a sikerig
Hogyan válasszunk sportpályát: Út az oktatástól a sikerig

A sportszakma fontos szerepet játszik a társadalomban, legyen szó hivatásos sportolóról, edzőről vagy sportmenedzserről. A megfelelő sportpálya kiválasztása kulcsfontosságú a siker és a személyes kiteljesedés eléréséhez.

Hogyan válasszunk főiskolát egy sportos tehetségű diák számára
Hogyan válasszunk főiskolát egy sportos tehetségű diák számára

A főiskola kiválasztása minden diák számára jelentős döntés, de a sportosan tehetséges egyének számára ez a folyamat még nehezebb lehet. Fontos, hogy olyan kollégiumot találjunk, amely nemcsak minőségi oktatást, hanem sporttevékenység támogatását is nyújtja.

A megfelelő melltartóméret kiválasztása: Találja meg az ideális melltartóméretet
A megfelelő melltartóméret kiválasztása: Találja meg az ideális melltartóméretet

A megfelelő melltartó kiválasztása, legyen szó mindennapi viseletről vagy edzésről, a nők kényelmének és egészségének egyik kulcsfontosságú lépése. A megfelelően illeszkedő melltartó nem csak jelentősen javítja a kényelemérzetet és az önbizalmat, hanem támogatja a helyes testtartást és minimalizálja a kellemetlenségeket a fizikai tevékenységek...

Hogyan válasszunk megfelelő sportmelltartót: fontos szempontok és tanácsok
Hogyan válasszunk megfelelő sportmelltartót: fontos szempontok és tanácsok

Te futsz? Edzik az edzőteremben? Vagy jógázol? Nem mindegy, hogy milyen fizikai aktivitást preferálsz, elengedhetetlen a megfelelő sportmelltartó!