Vásároljon még 25 000 Ft értékban az ingyenes kiszállításhoz
Nincs termék
Tovább a pénztárhoz
ÁLLAPOT KERESÉSE
Annak ellenére, hogy az árut biztonságosan és oly módon csomagolják, hogy a szállítás során minimálisra csökkentsék a károsodás lehetőségét, a szállítás során a csomagolásban vagy akár az áruban is előfordulhatnak ilyen károk. Ha az áru átvétele során az áru csomagolásán sérülést észlel, ellenőrizze a küldemény teljességét, vagy ellenőrizze az áru integritását. Ha az áru mechanikailag megsérült, ne vegye át a szállítmányt, és írjon kárbejelentést a fuvarozóval. Ugyanakkor arra kérjük Önt, hogy küldjön tájékoztató e-mailt az hueshop@ppggroup.eu címre, hogy értesüljünk erről a tényről, és mielőbb megoldhassuk. Ezt követően felvesszük Önnel a kapcsolatot és tudatjuk, mi a következő lépés, eljárás ebben az esetben.
Ha csak az áru átvétele után talál sérülést, kérjük, értesítsen minket a kitöltött űrlap által, és 48 órán belül küldje el azt az áruval együtt.
Amennyiben a szavatosság ideje alatt kiderül, hogy a vásárolt termék hibás, kérjük, töltse ki az űrlapot és a termékkel együtt küldje el az alul feltüntetett postacímre. A termék legyen tiszta. Ne felejtse el elküldeni az összes szükséges iratot, amely a reklamációs eljáráshoz, rendezéshez szükséges (eredeti számla, fizetési bizonylat, jótállási jegy).
Az árut ne küldje utánvétre, mert a csomagot a szállító visszaviszi a feladónak.
A terméket erre a címre küldje:
Bármilyen kérdése, észrevétele, javaslata esetén kérjük, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk. Örömmel segítünk Önnek.
Az kínálatunkban szereplő összes áru jótállási ideje 24 hónap. Reklamációs lehetőség csak a www.exisport.hu webáruházban vásárolt termékekre vonatkozik.
A jótállási idő az áru vevő általi átvételének napján kezdődik. A reklamációt haladéktalanul és szükségtelen késedelem nélkül nyújtsa be, és ne használja tovább a reklamált árut.
A kitöltött űrlapot mielőbb küldje el, és csomagolja a reklamálni szánt termékhez.
Az reklamált árut a Lancast cég postacímére kell kézbesíteni. A reklamációt 30 napon belül intézzük.
Elhárítható hiba esetén a reklamáció a kijavított áru átadásával (hibaelhárítás) vagy az áru kicserélésével szűnik meg.
A reklamációk kapcsán részletesebb tájékoztatást az ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK– ben kaphat.
Letölthető dokumentum
Reklamációs űrlap (PDF)