A termék sikeresen hozzáadva a kosárba
Mennyiség
Összesen bruttó
Vannak 0 [/ 1] elem a kosárban. Van 1 elem a kosárban.
Összes termék
Összesen szállítás  Meg kell határozni
Összesen bruttó
Folytatni a vásárlást

Vásároljon még 25 000 Ft‎ értékban az ingyenes kiszállításhoz

Panaszok

08/22/22 67 Views

Termék reklamáció - Hogyan járjak el reklamáció esetén? 

A követelésem állapota:



Reklamáció szállís közben

Annak ellenére, hogy az árut biztonságosan és oly módon csomagolják, hogy a szállítás során minimálisra csökkentsék a károsodás lehetőségét, a szállítás során a csomagolásban vagy akár az áruban is előfordulhatnak ilyen károk. Ha az áru átvétele során az áru csomagolásán sérülést észlel, ellenőrizze a küldemény teljességét, vagy ellenőrizze az áru integritását. Ha az áru mechanikailag megsérült, ne vegye át a szállítmányt, és írjon kárbejelentést a fuvarozóval. Ugyanakkor arra kérjük Önt, hogy küldjön tájékoztató e-mailt az eshop@ppggroup.eu címre, hogy értesüljünk erről a tényről, és mielőbb megoldhassuk. Ezt követően felvesszük Önnel a kapcsolatot és tudatjuk, mi a következő lépés, eljárás ebben az esetben.

Ha csak az áru átvétele után talál sérülést, kérjük, értesítsen minket a kitöltött űrlap által, és 48 órán belül küldje el azt az áruval együtt.

A termék reklamációja jótállási határidőn belül

Amennyiben a szavatosság ideje alatt kiderül, hogy a vásárolt termék hibás, kérjük, töltse ki az űrlapot és a termékkel együtt küldje el az alul feltüntetett postacímre. A termék legyen tiszta. Ne felejtse el elküldeni az összes szükséges iratot, amely a reklamációs eljáráshoz, rendezéshez szükséges (eredeti számla, fizetési bizonylat, jótállási jegy).

Az árut ne küldje utánvétre, mert a csomagot a szállító visszaviszi a feladónak.

 

A terméket erre a címre küldje:

LANCAST-HUNGARY Kft.

SZUGLÓ UTCA 54.

BUDAPEST H-1145. HUNGARY

Bármilyen kérdése, észrevétele, javaslata esetén kérjük, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk. Örömmel segítünk Önnek.

A termék reklamálása és jótállása

Az kínálatunkban szereplő összes áru jótállási ideje 24 hónap. Reklamációs lehetőség csak a www.exisport.hu webáruházban vásárolt termékekre vonatkozik. 

A jótállási idő az áru vevő általi átvételének napján kezdődik. A reklamációt haladéktalanul és szükségtelen késedelem nélkül nyújtsa be, és ne használja tovább a reklamált árut.

A kitöltött űrlapot mielőbb küldje el, és csomagolja a reklamálni szánt termékhez.

Az reklamált árut a Lancast cég postacímére kell kézbesíteni. A reklamációt 30 napon belül intézzük.

Elhárítható hiba esetén a reklamáció a kijavított áru átadásával (hibaelhárítás) vagy az áru kicserélésével szűnik meg.

A reklamációk kapcsán részletesebb tájékoztatást az ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK– ben kaphat.


Letölthető dokumentum

Reklamációs űrlap (PDF)