A termék sikeresen hozzáadva a kosárhoz
Mennyiség:
Összesen bruttó:
0 elem van a kosárban 1 elem van a kosárban
Folytatom a vásárlást
Összes termék:
Összesen szállítás:  Meg kell határozni
Összesen bruttó:
Szeretnéd, hogy a sikötésedet beállitsuk ?
Igen Nem
További információk
Az életkorod
Sielés szintje

Minden mező kitöltendő

Si kötés beállitás

Visszaigazol

Sportoljon bármilyen életkorban. Segítünk kiválasztani a számodra megfelelő sportágat.

Sportoljon bármilyen életkorban. Segítünk kiválasztani a számodra megfelelő sportágat.
Rendszeres testmozgással egész életében udvariasan meghosszabbíthatja fiatalságát. Jelenleg nem jelent problémát olyan nyugodt sporttevékenység megtalálása, amelyik szórakoztat. Huszonévesek Az egészséges táplálkozás összefügg a teljesítménnyel, amit a huszonéveseknek nehéz megmagyarázni. Általában több évnyi tagadás után értik meg, amikor az ízületeik fájni kezdenek. Az élet húszas évei varázslatos időszak. A testedben óriási lehetőségek rejlenek, és ezt mindenképpen a lehető legteljesebb mértékben ki kell használnod. Erős csontozattal rendelkezel, izomzatod pedig a csúcson van, ezért ne becsüld alá a mondás jelentését: „Amit fiatalon tanulsz, úgy tűnik, idős korban is megtaláltad magad.” Sportolj nagy intenzitással és edz robbanékonyan. és ügyesség. Erő a kitartás rovására Még így is jellemezhetőek voltak az erős húszasok. Ha tehát huszonéves vagy, akkor vedd figyelembe, hogy nem a kitartás lesz az erősséged. A fiziológia szerint a szervezet nem képes megbirkózni a fáradtsággal egy nagyon hosszú edzés után, pedig hihetetlenül gyorsan képes regenerálódni rövidebb, intenzív tevékenységek után. Ideális sport Ugorj korcsolyára, gördeszkára vagy robogóra. Csinálj gimnasztikát vagy annak utcai formáját, az úgynevezett parkourt. Őrülj meg a kerékpárral a szivattyúállomáson vagy a kerékpárparkban, és játssz kosárlabdát vagy röplabdát barátaiddal a pályán. Robogók 1 STREET SURFING VOLTAIK MGT 350Az elektromos roller gazdaságosan szállítja munkába vagy iskolába. Mindkét 8,5 hüvelykes rugós kerék, összecsukható mechanizmus a könnyebb tömegközlekedés érdekében, világítás, információs LCD-kijelző és két vezetési mód.369,99 € 2 és 3 STREET SZÖRFÖZŐ RIPPERFreestyle ripper Az exkluzív dizájn Ripper kiváló minőségű kidolgozásban, robusztusságban és egyedi kialakításban CNC-vel Nyítás. 54 cm széles, megerősített kormánnyal és HIC technológiás fejpánttal a skatepark lovaglásra és trükkökre predesztinálták.179.99 € / neokróm & 119.99 € / véres arany Mire kell figyelni? A húszas éveknek a fizikai erőnlét alapjainak kiépítésének kell lennie. Ugyanakkor azt is tudni kell, hogy az erőnlét és a nagy intenzitású rövid edzések nagyobb sérülésveszélyt jelentenek, ezért ha bármilyen problémát tapasztalsz, mielőbb menj gyógytornászhoz vagy csontkovácshoz, és kövesd a tanácsait. Ahogy közeledik a harminc éves korod, ne lepődj meg, ha fájni kezdenek az ízületeid. Az ütéseket elnyelő porcok az 1920-as években kezdenek degradálódni. Azok az emberek, akik csak egy tevékenységre összpontosítanak, hajlamosak az izmok egyensúlyhiányára, ami növeli az ízületekre nehezedő nyomást, így a porcok még gyorsabban távoznak. Ráadásul az életkorral csökken a porcregenerációért felelős kondrociták száma. Ebben a korban el kell kezdenie gondolkodni azon, hogy mit eszik, és hogyan hat a diéta a szervezetére. Harmincasok Kezdje el az erősödést harmincas évek után, mivel a csontokat és ízületeket körülvevő erős izmok csökkentik az eséskor bekövetkező törések kockázatát. A természeti erő a harmincas években éri el csúcspontját. Az évek során a teste megtanulta felépíteni és hatékonyan bevonni azokat a kulcsfontosságú izmokat, amelyekre bármilyen tevékenység elvégzéséhez szüksége van. Ez például azt jelenti, hogy 100 km-es kerékpározással körülbelül 35 év alatt egyenletes teljesítményt nyújthat. Az élettan a fő oka annak, hogy a harmincas éveikben járó emberek hosszabb távot futnak, túráznak, korcsolyáznak vagy kerékpároznak. A sikeres sprinthez szükséges gyors izomrostok lassan kezdenek visszavonulni, a lassú izomrostok pedig többet jeleznek, így jobb az állóképességed. Az anyagcsere lassulni kezd 30 éves kor után az anyagcsere évente körülbelül két százalékkal lelassul, de nem ez a fő oka annak, hogy a súlyzó kéz jobbra mozdul. Ennek fő oka a kisebb izomtömeg. Az izmok grammonként 28 kalóriával égetnek el többet, mint a zsír, így érthető, hogy amikor elkezd kevesebb időre jutni (a munka és a család átveheti az irányítást), a tengelyed elkezd "felfújni". Cserélje le az ideális sport görkorcsolyát az U-rámpán egy nagy teljesítményű, nagy kerekű fitnesz modellre, egy hegyi XC-hez való BMX-re vagy egy országúti kerékpárra, és induljon el felfedezni a távolságokat. Ebben a korban érdemes játékosan lebonyolítani egy soros maratont, és részt venni a kerékpáros maratonon, hogy hosszabb utakon indulhasson el. 20 kilométeren keresztül játékosan úszhat, triatlonozhat vagy futhat. De ne feledje, hogy nem a sport a siker egyetlen kulcsa. INLINE SKATES 1 FILA SKATES-LEGACY PRO 100 A sebesség és az irányíthatóság nagyszerű kombinációja. Alumínium váz 100 mm-es kerekekkel. Ha szereted a hosszú korcsolyázásokat, ez a modell csak neked való. 149,99 € 2 FILA SKATES LEGACY PRO 100 LADYSkorcsolya alumínium vázzal, 100 mm-es kerekekkel és puha belső párnázással rendelkezik. Nagyon jó választás az igényes korcsolyázók számára.149,99 € SZERKESZTŐI TIPP 3 A FILA SKATES-HOUDINI PROSKOLA 110 mm-es kerekekkel meggyőzi Önt kis súlyukkal és tartósságukkal. Az igényes korcsolyázók kényelmét, de nagy teljesítményt is biztosítanak.. € 199,99 Mire kell figyelni? A szabadidős programodból semmiképpen sem hiányozhat a heti kétszeri 30 perces, az egész testet érintő erősítés. Jelentősen növeli a növekedési hormon szintjét, ami segít az izomtömeg felépítésében és fenntartásában, miközben kalóriát éget. Ez megerősíti az ízületek körüli kis támasztóizmokat is, amelyek segítenek megelőzni a sérüléseket. Harmincas évei után értékelje át a napi kalóriabevitelt, és minden eddiginél jobban figyeljen étrendje rendszerességére. Azokon a napokon, amikor nem kerékpározol vagy nem sportolsz, vonj le 300-500 kalóriát a napi beviteledből, de soha ne hagyd ki az étkezéseket. Ez lelassítja az anyagcserét, és megnehezíti a súlyod szabályozását. Negyvenévesek Számíts rá, hogy a megterhelő tevékenységek után több időre lesz szükséged a regenerálódáshoz, ezért érdemes szórakozásból sportolni, és figyelni a rendszeres mozgásra. Körülbelül 20 éves kortól lassul a pulzusod, de a negyvenes éveiben elért teljesítményét ez nem fogja nagyban befolyásolni. Ami igazán számít ebben a korban, az a VO2 max, vagyis az, hogy milyen hatékonyan tudod feldolgozni az oxigént és juttatni az izmaidba edzés közben. A sporttevékenység gyakorisága és intenzitása pozitív hatással van rá, így ha néha csak egy órát is kimész, nagyban javíthatja a VO2 max értéket. Nem számít, hogy biciklizni vagy kocogni mész. Óvakodjunk a sérülésektől A húszas éveiben járó emberek csontsűrűsége fokozatosan csökken, de negyven év után még nagyobb sebességre is szükség lehet, különösen a kerékpárosoknál, akiknek gerinc-, csípő- és térdproblémák vannak. Bár a kerékpározás egyik pozitívumának tartják az ízületek kímélő hatását, érdemes az érem másik oldalát is szemügyre venni. Mivel a csontok futás közben nem úgy terhelődnek, mint azok, nem tartják meg sűrűségüket, és hajlamosak lesznek sérülésekre és törésekre. Ezért ne felejtse el kiegészíteni a csontok erősségét támogató fontos tápanyagokat, például a D-vitamint és a kalciumot. Ideális sport Az idősebb sportolók előnye a nagyobb fáradtságállóság. Kompenzálja az életkor növekedéséből adódó szükséges izomvesztést, és vásároljon e-bike-ot. Az erőnléted felpöröghet rajta, de igényesebb terepen kíméli az ízületeket, és ahol az izmok már nem tudják lenyomni a pedált, beindul a motor. A pilates és a jóga csodákra képes ebben a korban. Szerelje be őket az edzéstervébe, mert erősítik a test középpontját, ami segít abban, hogy a hátat idősebb korban is egyenesen tartsa. HEGYI ELEKTROMOS KERÉKPÁROK 1 Mountain bike MONDRAKER Crafty RR 2021Mountain e-bike a legigényesebb bringásoknak. Fox 38 29 Float FIT4 EVOL gyári 160 mm-es villa kashima kivitelben. Bosch Performance Line CX Cruise GEN4 motor, Bosch Powertube 625Wh.6 akkumulátor 999 € 2 MONDRAKER Crafty R 2021 mountain bike Hegyi e-bike igényes terepre Bosch Performance Line CX Cruise GEN4 motorral és Bosch Powertube 625Wh akkumulátorral. Fork Fox 38 29 Float FIT GRIP EVOL Performance 160mm, sebességváltó 1 × 12,5 299 € 3 Hegyi elektromos kerékpár MONDRAKER Chaser 2021Mountain e-bike 150/160 mm lökettel légvillával, teleszkópos 9 hüvelykes kerékkel. Bosch Performance Line CX Cruise GEN4 motor, Bosch Powertube akkumulátor 625Wh.4 649 € Mire kell figyelni? Kövesd a „lassan haladsz” mottót. Csökkentse az intenzitást, és ne veszélyeztesse a sérülést. Azonban attól, hogy megöregszel, még nem lesz lassú. Magas intenzitású intervallumokat és lejtőket is beiktathat az edzésbe, hogy emlékeztesse izmait, hogy még mindig tudja, hogyan kell a legmagasabb sebességet beállítani. Pótold az elégetett kalóriákat, hogy a szervezeted tökéletesen regenerálódhasson, de ügyelj arra, hogy "jó" és jó kalóriák legyenek. A halak, mint például a makréla, kiváló D-vitamin forrás, amely segít fenntartani a csontsűrűséget; Omega-3 és omega-6 zsírsavakat is tartalmaz, amelyek fontosak az ízületek megfelelő működéséhez. Fogyasszon diót, magvakat és gyümölcsöket is, hogy elegendő antioxidánshoz jusson, mert az életkor előrehaladtával ezek készletei csökkenni fognak. Az 50 év feletti kerékpárosok számára is javasolt a Q10 koenzim használata. Erőteljes antioxidáns, amely segít elpusztítani a szabad gyököket, javítja a vitalitást, rugalmasságot és lassítja az öregedési folyamatokat. Ne feledje, hogy sokkal könnyebb egészségesnek maradni, mint kigyógyulni egy sérülésből. Főleg ebben a korban. További sport- és szabadidős eszközöket találhat az üzletekben és a www.exisport.com oldalon. Forrás: Relax magazin

Related blog posts

Hogyan válasszunk mountain bike kerékpárt: teljes útmutató minden versenyző számára
Hogyan válasszunk mountain bike kerékpárt: teljes útmutató minden versenyző számára

Hogyan válasszunk mountain bike-ot magasság, váztípus vagy kerékátmérő alapján? Számít a mountain bike súlya? Mi a helyzet a többi komponenssel? Ebben a blogban minden szükséges információt elolvashat az MTB kerékpár kiválasztásához.

Mondraker kerékpárok: A lesiklás legendája
Mondraker kerékpárok: A lesiklás legendája

A Downhill egy hegyikerékpáros szakág, amely vonzza a kalandorokat és az adrenalinfüggőket. A cél a pálya lehető legrövidebb időn belüli teljesítése, miközben a versenyző egyenetlen terepen, akadályokkal és ereszkedésekkel küzd.

BikeFest Kálnica - gyere velünk Szlovákia legnagyobb bringás fesztiváljára, ahol az EXIsport nem maradhat ki!
BikeFest Kálnica - gyere velünk Szlovákia legnagyobb bringás fesztiváljára, ahol az EXIsport nem maradhat ki!

A Bikefest Kálnica Szlovákia legnagyobb kerékpáros fesztiválja, az EXIsport pedig nem hiányozhat belőle! Gyere velünk, hogy átéljük a versenyhangulatot és a lehetőséget, hogy teszteljük a világmárkák kerékpárjait!

Országúti kerékpározás: Tapasztalja meg a sebességet és a szabadságot két keréken
Országúti kerékpározás: Tapasztalja meg a sebességet és a szabadságot két keréken

Az országúti kerékpározás több, mint egy sport. Ez egy szenvedély, egy kaland és egy életforma, amely minden korosztály és edzettségi szintű ember számára vonzó. Egyedülálló kombinációját kínálja a fizikai kihívásnak, a lelki ellazulásnak és a lehetőségnek arra, hogy egyedülálló szemszögből fedezze fel a világ szépségét.

Karintia: a kerékpárosok paradicsoma
Karintia: a kerékpárosok paradicsoma

Ausztriában a hegyi kerékpározás egy mese két keréken, amely varázslatos módon szállítja a kerékpárosokat a hegyek és a gyönyörű tavak között. Ausztria mountain bike pályái kiválóan karbantartottak, rengeteg minőségi szolgáltatással