Büszkék vagyunk arra, hogy a Superbrands Slovakia díjjal büszkélkedhetünk. A szlovák tervezők csapatából álló Authority márka 2021-ben és 2022-ben kapta meg ezt a rangos díjat. A márka szlogenje a filozófiáját tükrözi: "Mert mi vagyunk a csapat" Mi áll az Authority márka sikere mögött? a legmagasabb célok - ezek azok a tulajdonságok, amelyek nemcsak a sportban, hanem a munkában is ékesítik munkatársainkat. Az elkötelezettség, a hűség és a tevékenységünk iránti büszkeség olyan X-faktor, amely folyamatosan mozgat bennünket, mint céget elégedettebb ügyfelek és jobb eredmények felé. ”Ing. Gabriel Galeštok, az EXIsport sporthálózatot üzemeltető PPG Group, sro ügyvezető igazgatója és értékesítési igazgatója. Az Authority márka története Az EXIsport sportbolt-hálózat létrehozásának kezdeti gondolata az volt, hogy minőségi, nagyon nehezen hozzáférhető sporteszközöket vigyenek el egy szlovák vásárlóhoz. A jól ismert márkák értékesítése mellett saját tervezőcsapata elkezdett sportruházati, túrabakancs- és sportfelszerelés-kollekciókat készíteni, amelyek fokozatosan népszerűvé váltak a nagyközönség körében. Az idők során ezek a márkák fejlődtek és átalakultak jelenlegi formájukba, az AUTHORITY és az EVERETT márkák az EXIsport büszke zászlóshajói lettek.Az AUTHORITY márkanév alatt a vásárlók lábbeliket és sportruházatot találnak a zoknitól, fürdőruhától, pólóktól, tréningruháktól, funkcionális termálruházatig. téli síkabát.és sínadrág felnőtteknek. Az AUTHORITY KIDS címkével gyermekek számára készült ruházati és sportcipők kollekciója érhető el. Az EVERETT márkanév alatt a vásárlók az EXIsport üzletekben: • túrabakancsok • túrahátizsákok A 2021-es őszi/téli szezontól a funkcionális túraruházat kollekciója is bemutatkozott. Az EXIsport saját márkái új perspektívákat, innovatív technológiákat és egyedi funkcionális dizájnt hoznak a sport világába. MárkaértékA divatos és funkcionális kollekciók létrehozásának fő törekvése, hogy minden modellbe pozitív érzelmeket építsenek be, örömet keltsenek viselőjében, és nem utolsósorban a szlovák ruhamárka iránti büszkeséget. Az AUTHORITY márka (valamint az EVERETT márka) esetében az EXIsport már régóta megfelel ezeknek a kritériumoknak, köszönhetően egy saját szlovák tervezői csapatnak, akik felelősségteljesen tervezik, tesztelik és megvalósítják a teljes kollekciót. Nemcsak az egyes modellekhez megfelelő anyagok kiválasztásáról van szó, hanem funkcionális elemek és technológiai eljárások beépítéséről is, hogy esztétikus és rendkívül funkcionális termékeket hozzanak a vásárlók elé, amelyek minden sportoló ruhatárában helyet kapnak. Az ár-teljesítmény arány minden terméknél fontos. Magánszemélyek és gyermekes családok az Authority termékeinek felhasználói. Az EXIsport áruházak akasztói minőségi és egyszerre divatos ruházattal vannak tele. Tehát a termékárak pontosan azt tükrözik, amiben a márka hisz. Filozófiája, hogy minőségi termékeket szállítson olyan áron, amit az átlagos vásárló megengedhet magának.Ma az AUTHORITY márka ruházati és lábbelik széles választékát kínálja mind a négy funkcionális szegmensben. Nos, ez nem volt mindig így. Az első gyűjtemények nagyon egyszerűek voltak. Nyáron főként alappólóból, télen pedig hőszigetelt nadrágból álltak. Jelenleg a modellek választéka sokkal szélesebb. Télen ezek elsősorban: • funkcionális téli síkabátok, • sínadrágok, • termál alsóneműk, • műszaki paraméterekkel feltöltött Authority SKI márkájú síkesztyűk. Egész évben szabadidős pólók, nadrágok és pulóverek is megtalálhatók az alkalmi viselethez, valamint funkcionális edzőruhák edzőterembe vagy futáshoz. Hogyan jönnek létre az egyes AUTHORITY gyűjtemények? Az AUTHORITY modellek első rajzai papírra vagy számítógép-monitorra készülnek két tervezőnknél, akik jelenleg az Authority csapatának alapját képezik. Jana Polak divattervező elkötelezett a saját ruhamárka fejlesztése mellett, de hölgyeknek és lányoknak készült modelljeivel is gazdagította az EXIsport üzletek kínálatát. A márka modelltervezése mellett a Hatóság ügyel arra, hogy a ruhák minden alakhoz illeszkedjenek. Az Authority márka ezért kínálhat gyerek-, junior- és felnőttruhákat. Gyermek mérettől két éves kortól felnőtt 3XL méretig. A márka kreatív hajtóereje és a fiatal lázadó lélek Slavomír Román dizájner. Modelleit különösen szeretik a tinédzserek és minden lelkileg örökifjú, sportszerű játékosságot kedvelő egyéniség. A rajzok elkészítik az első mintákat, amelyeket a tervezők minden oldalról gondosan ellenőriznek, mérnek és forgatnak, míg végül a legjobb modellek gyártásba kerülnek. Természetesen minden kollekciót csaknem egy évvel korábban úgy terveznek, hogy a teljes gyártási folyamatot befejezzék, a szövetek beszerzésétől, a funkcionális minták gyártásán és tesztelésén át a végtermék gyártásáig és boltokba szállításáig. Az áruknak időben el kell érniük a pultokat, hogy a vásárlók nyáron új fürdőruhában tündökölhessenek, télen pedig ne fázhassanak a lejtőkön. Az innovációk viszik előre a márkát Az AUTHORITY márka a legnépszerűbb és hosszú távon a kereskedelmileg legsikeresebb privát EXIsport márka. Az EXISportban forgalmazott, kereskedelmileg ismertebb globális márkák körében sem fog elveszni az eladások sikerében. Az AUTHORITY még ebben a szigorú összehasonlításban is régóta a TOP 5 márka egyike az EXIsport kínálatában. Az AUTHORITY márka fennállásának közel 15 éve alatt hosszú és természetes fejlődésen ment keresztül. 2007-ben a Hatóság feltörekvő csillaga látott napvilágot (nem csak képletesen, hanem szó szerint). Az eredeti márkalogó egy csillagot ábrázol a Q betűvel, amely a márka minőségi hangsúlyát szimbolizálja. A piac fejlődése, a verseny bővülése, de a márka portfóliójának bővítésére irányuló természetes törekvés is a logó jelentős átalakítását eredményezte 2019-ben. A komplett csomagolóanyag is átalakult, és az AUTHORITY márka gyártás egyes funkcionális szegmensek szerinti felosztása is jelentős változáson ment keresztül. Az AUTHORITY termékportfóliója jelenleg négy funkcionálisan különböző szegmensre oszlik: • Authority FASHION (felnőtt szabadidős divatruházat), • Authority SKI (funkcionális téli síruházat), • Authority PRO (funkcionális edzőruha) • Authority KIDS (gyermekruházat és lábbelik). ). Ezeknek a változásoknak köszönhetően az AUTHORITY márka jobban fel tudja venni a versenyt a kereskedelmi márkákkal az adott szegmensekben. Az EXIsport célja az AUTHORITY márka egyedi kollekcióinak modellszámának bővítése és a márka gyártásának fokozatos kiterjesztése más piacokra is. Authority kids - játékos márka gyerekeknek Külön fejezet az Authority kids termékcsalád, amely a gyermekruhákra és lábbelikre fókuszál. Nem csak a funkcionalitáson van a hangsúly, hanem a játékos és vidám kialakításon is. Ez a márka követi a trendeket és lépést tart a gyerekdivattal. A gyerekeknek szánt ruha- és cipőmodellek színesek, ötletesek, mintákkal, érdekes nyomatokkal jeleskednek. Ráadásul a babacipők minden utazást kibírnak. A márka nemcsak a legfiatalabbak, hanem a tinédzserek érdeklődésére is törekszik. Éppen ezért a Junior Design Series kollekciói jellegzetes személyiségnövelő stílussal rendelkeznek, és 164-170-es méretű ruhákat is tartalmaznak. A Hatóság törődik a fenntarthatósággal Az EXIsport az egyik legfontosabb szempontnak tartja tevékenységének vásárlói megítélését. Arra törekszik, hogy sikeres vállalat legyen, amely példát mutat, és összeteszi a kezét a környezet és a társadalmilag fontos tevékenységek javítása érdekében. A társaság aktívan részt vesz az egészséges sportszellem terjesztését célzó projektekben, különféle humanitárius vagy ökológiai projektekben. EXIsport – a sportesemények partnere Az olyan népszerű sportprojektekben való hosszú távú részvétel, mint a Project Active Life vagy az egyre népszerűbb Virtual Challenge, pozitív visszajelzéseket hozott a közvéleménytől. Az EXIsport másik tevékenysége az volt, hogy egyik fő partnerként részt vett a Charity Run Tour rendezvényen, amelynek célja a gyermekonkológiai fiatal harcosok támogatása. Bárki bekapcsolódhatott, mérföldtől és időtől függetlenül, a fő ötlet a támogatás volt. Az ökológia az első helyen Az EXIsport fontos lépése az egészségesebb környezet felé vezető közös úton, hogy már 2015-től kivonták a nejlonzacskókat az üzletekből, és papírzacskókra cserélték. újrafelhasználható ökológiai táskákban A Thinking a márka filozófiájának része, és a cég igyekszik az ökológiai megoldásokat egyre inkább a gyakorlati szintre hozni. Az áruk környezetbarát csomagolására ökológiai ragasztószalag került. Az EXIsport ezzel újabb lépést tett a természet védelme és az egészségesebb környezet megteremtése felé. Megjelenés dátuma: 2021.10.20. Szerző: Ingrida Vravcová © Szerzői jog fenntartva.
Az Authority márka megkapta a Superbrands Slovakia díjat
Közzétett : 20.10.2021 Aktualizálva : 02.11.2023 1.686 x 8 min