A termék sikeresen hozzáadva a kosárhoz
Mennyiség:
Összesen bruttó:
0 elem van a kosárban 1 elem van a kosárban
Folytatom a vásárlást
Összes termék:
Összesen szállítás:  Meg kell határozni
Összesen bruttó:
Szeretnéd, hogy a sikötésedet beállitsuk ?
Igen Nem
További információk
Az életkorod
Sielés szintje

Minden mező kitöltendő

Si kötés beállitás

Visszaigazol

Mi áll a Calvin Klein márka sikere mögött?

Mi áll a Calvin Klein márka sikere mögött?
Bizonyára mindenki hallott már a Calvin Klein márkáról. Népszerűsége évtizedek óta tart. Tudja, hogyan jött létre ez a márka, és ki áll a sikere mögött? Calvin Richard Klein 11.19-én született. 1942-ben Bronxban, New York államban. A magyar származású édesapjának családi élelmiszerboltja volt Harlemben, édesanyja pedig háziasszony volt. Calvin édesanyja gyakran látogatott anyja szabóműhelyébe, és inspirálta fiát ruhák tervezésére. Fiatalon fiatalon kezdett divatvázlatokkal foglalkozni, mielőtt felnőtt, és végül az Iparművészeti Gimnáziumba és a Művészeti Diákok Ligájába járt. 1963-ban diplomázott a Fashion Institute of Technology-n. Forrás: https://www.youtube.com/watch?v=oFcIrgzgRNs&ab_channel=justrandom Hogyan jött létre a Calvin Klein márka? 1968-ban Calvin Klein és gyerekkori barátja, Barry Schwartz üzleti partnerek lettek, amikor Schwartz átvette saját családi élelmiszerboltját, és 10 000 dollárt adott Kleinnek a márka elindítására. Kleinnek egy kis bemutatóterem bérlésével végül sikerült bezárnia az üzletet a Bonwit Teller áruházzal. A Tellerrel együttműködve és az erős fogyasztói keresletnek köszönhetően a Klein az 1970-es évek elejére milliós eladásokat tudott elérni. A női kabátoktól a farmerig Klein kezdetben a női kabátok tervezésére és értékesítésére összpontosított. Idővel portfólióját kibővítette kombinálható és tuningolható női ruhákkal. A csapat minimalista, hatékony megjelenést ért el, amely a minőségi kidolgozáson és a szövetválasztáson alapult. Később kibővítette kínálatát a következőkre: • férfi ruházat • farmer. Végül a farmerpiac jelentős szereplőjévé vált, amelyet akkoriban olyan hírességek uraltak, mint Gloria Vanderbilt, Jordache és Sasson. Hírességek, mint márkairányítók Márkája népszerűsítése során Klein hírességekre és divatszemélyiségekre támaszkodott, hogy segítsenek kialakítani jövőképét. Jelentős segítségére volt a Vogue divatmagazin akkori szerkesztője - Francis Steinm is, aki az érzékiség szimbólumaként formálta meg a márkát. Az 1980-as években a Klein márka fehérneműiről és luxusparfümeiről is ismert volt, amelyek lebilincselő reklámkampányokat kísértek. A következő évtizedben a márka kínálatát otthoni ruhákkal is bővítette. Az ellentmondásos hirdetések AKlein nagy nyilvánosságot keltett CK reklámkampányaival azok szexuálisan provokatív jellege miatt, különösen az egyértelműen fiatalokat célzó kampányokkal. Minden idők egyik legtöbbet vitatott reklámja a Brooke Shields tinédzserrel készült hirdetése volt, amely így szólt: „Tudod mi van köztem és Calvinom között? Semmi. " Ezt a klipet egy másik hirdetéssel együtt végül betiltották a tévéállomások. Kleint több kritika érte 1995-ben, amikor CK Jeans márkája olyan fiatal modellekkel készített képeket, akik sokak számára az amatőr pornográfiát idézték. A hirdetéseket visszavonták, Bill Clinton elnök és Hillary Clinton First Lady felszólalt a képek ellen, és az Egyesült Államok Igazságügyi Minisztériumának vizsgálata megkezdődött a modellek életkorának meghatározására. (2013-ban Klein azt mondta, hogy utólag visszagondolva, valószínűleg túl messzire ment a kampánnyal.) Calvin Klein megváltoztatta a márka népszerűsítésének módját. Kate Moss modell lett a fő múzsája a márka reklámjainak sorozatában, bár akkoriban vitákba ütközött a fényképeken mutatott karcsúsága és erotikája miatt. Egy másik modellt, Christy Turlingtont használtak az Eternity illatkampányhoz a stabilitás és a család szimbolizálására. Forrás: https://www.youtube.com/watch?v=NN9Q2pKiDKE&ab_channel=CalvinKlein Klein nevéhez fűződik az is, hogy a férfias meztelenséget behozta a jelenlegi fősodorba, amit a fehérneműs kampányai is bizonyítanak, amelyekben akkoriban szerepelt. Mark rapper és színész Wahlberg. Pénzügyi problémák és a márka későbbi eladása A vállalat a 90-es években komoly pénzügyi problémával szembesült, és egy barátja, David Geffen pénzügyi támogatása mentette meg. Calvin Klein Inc. később, 2000-ben keresetet nyújtott be a Warnaco Group engedélyesével szemben a szerződéses megállapodások és a védjegyjog megsértése miatt. (Az ügyet peren kívül rendezték.) Pályafutásuk során számos licencszerződést követően Klein és Schwartz 2003-ban eladták cégüket a Phillips-Van Heusen Corporation-nek 430 millió dollárért készpénzben és részvényekért, valamint korlátozott licencdíjat. Kardashian nővérek és Justin Bieber A jelenlegi Calvin Klein sztárok a Kardashian nővérek. Mind az öt nővér részt vett Calvin Klein fehérneműk és farmerek reklámozásában. A hirdetés szlogenje ez volt: A családunk tesz minket azzá, akik vagyunk: Kim Kardashian, Kendall Jenner, Kourtney Kardashian, Kylie Jenner és Khloe Kardashian a család és te is. A nővérek az őszi CALVIN KLEIN JEANS és CALVIN KLEIN UNDERWEAR kampányok részesei. Fedezzen fel új stílusokat, köztük az örökség ihlette Monogram fehérneműt. Csatlakozz a családunkhoz. Justin támogatja az ikonikus márka régóta fennálló örökségét, amely ötvözi a divatot a zenével. ”A Calvin Klein egy ilyen ikonikus márka, és izgatott vagyok és megtiszteltetés számomra, hogy ezzel a kampánnyal részese lehetek Calvin Klein örökségének. Hosszú évek óta rajongok a márkáért, és már egy ideje hordom a farmerüket és fehérneműjüket, szóval ez egy kicsit valóra vált álom” – mondta Bieber. Forrás: https://www.youtube.com/watch?v=K0t-aBAYym8&ab_channel=CalvinKlein A Calvin Klein márkát nagy siker, valamint egymásnak ellentmondó reklámok kísérik. A kezdetektől fogva a világ legnagyobb hírességei és szupermodelljei támogatták. Bár a márka az idők során mérsékelte a vitatott promóciót, továbbra is a legjobb nemzetközi márkák talapzatán maradt. Megjelenés dátuma: 2022.01.4. Szerző: Ingrida Vravcová © Szerzői jog fenntartva. Olvassa el még: • Téli divattrendek, amelyekre a párizsiak is hatással lennének • Tudja, hogy a sarki róka miért takarja be az egyik szemét és az orrát az oroszlán? Hátizsákok tudják!

Related blog posts

Szerencsét vonz: hogyan szerezzünk boldogsághormonokat
Szerencsét vonz: hogyan szerezzünk boldogsághormonokat

Šťastie je podmanivý a subjektívny stav pohody a spokojnosti, ktorý oplýva radosťou a pozitívnymi emóciami. Pre niekoho môže byť šťastie spojené s malými každodennými radosťami, zatiaľ čo pre iného môže znamenať dosiahnutie dlhodobých cieľov a snov.

Hogyan szerezz önbizalmat: 9 tipp az önbizalom növelésére
Hogyan szerezz önbizalmat: 9 tipp az önbizalom növelésére

Az önbecsülés kulcsfontosságú pszichológiai és érzelmi állapot, amely befolyásolja általános életminőségünket, valamint a siker és boldogság elérésére irányuló képességeinket. Fontos tényező személyes fejlődésünkben és más emberekkel való kapcsolatainkban. Az önbizalom úgy definiálható, mint a saját értékének érzése, az önbizalom és a saját...

Mi az a kabátod alatt? Ruhák rétegezése 4 lépésben
Mi az a kabátod alatt? Ruhák rétegezése 4 lépésben

A testhőmérséklet gyakran változhat kívülről. Szerencsére a rétegezési technika egyszerű módja annak, hogy gyakorlatilag bármilyen körülmények között kényelmesen tudjunk maradni.

Hogyan válassz női fürdőruhát az alakodnak megfelelően: légy sztár a strandon és az aquacentrumban
Hogyan válassz női fürdőruhát az alakodnak megfelelően: légy sztár a strandon és az aquacentrumban

Öt alapvető karaktertípust különböztetünk meg. Minden karaktertípus más és más. Minden testtípushoz kiválaszthatja a megfelelő típusú fürdőruhát. Szánjon rá néhány percet, és megtudja, melyik fürdőruha a megfelelő választás az Ön számára.

Az EXIsport terjeszkedett a magyar piacra: új e-shopot nyitott a www.exisport.hu címen
Az EXIsport terjeszkedett a magyar piacra: új e-shopot nyitott a www.exisport.hu címen

Az EXIsportnak van egy nagy híre - új e-shop www.exisport.hu. Eddig Szlovákiában és Csehországban volt e-shopja. Szlovák és cseh e-shopja sikere után döntött úgy, hogy Magyarországra terjeszkedik. Márkás ruhákat és márkás lábbeliket hoz a magyar piacra.