A JanSport hátizsákoknak nagy hagyományai vannak. A márka az Egyesült Államokból, Washingtonból származik, és három barátja alapította az 1960-as években . A márka neve még a (Jan) nevet is viseli az egyik alapító tagról, akinek hátizsák-tervezése kezdetben nagy sikert aratott. A hátizsákokat kezdettől a terepen, a természetben tesztelték. Később olyan diákok is felfedezték őket, akiknek tetszett a dizájnjuk, és a márka kifejlesztett egy speciális SuperBreak iskolai hátizsákot.
A JanSport hátizsákok sokoldalú használata
A JanSport hátizsákok sokoldalúak. Praktikus kialakításuknak köszönhetően nem csak a természetben, túrázáshoz vagy szabadidőhöz alkalmasak, de különösen iskolai hátizsáknak . Mindenki többféle szabású és színváltozat közül választhat. Minden modellsorozatnak van valami különlegessége:
- Super Break One
- Cross Town
- Nagy Diák
- SuperBreak Plus
- Klassz diák
- Doubleton
Forrás: https://www.youtube.com/watch?v=WfKGasdMFVM
30 éves hátizsák-garancia – korlátozott jótállási szabályzat és irányelvek
A JanSport több mint 50 éve tervez olyan hátizsákokat, amelyek tartósak , így bárhová mehet, megnézheti, amit akar, és azt viselheti, amire szüksége van. A Jansport márka minden általa gyártott hátizsák minősége és tartóssága mögött áll . És mivel 1967 óta csinálja, ez garancia, amire számíthat.
A vállalat úgy gyárt termékeket , hogy hosszabb ideig használható legyen, ugyanakkor megérti, hogy végül minden elhasználódik . Így amikor a hátizsák elhasználódik, ahogy minden elhasználódik, tudni fogja, hogy a legtöbbet hozta ki felszereléséből és élményeiből.
Amit tudnod kell
- a jelen garancia hatálya alá tartozó JanSport márkájú termékekre (beleértve a JanSport hátizsákokat is ) az eredeti tulajdonosnak vagy a JanSport márka termékét ajándékba kapott személynek garanciát vállalunk a gyártási anyag- és gyártási hibákra legfeljebb 30 év a termék megvásárlásától számítva , az alább felsorolt bizonyos korlátozások kivételével
- ez a garancia csak a hivatalos viszonteladóktól vásárolt JanSport termékekre (pl. hátizsákok, táskák, táskák, bőröndök) vonatkozik
- a garancia nem vonatkozik a csapokra, foltokra és a kapcsolódó tartozékokra
- figyelmesen olvassa el a korlátozásokat, hogy megbizonyosodjon arról, hogy a termékre vonatkozik-e a garancia
- ha a jelen jótállás hatálya alá tartozó termék gyártási hiba miatt meghibásodik, a JanSport saját belátása szerint ingyenesen megjavítja vagy kicseréli.
- a garancia csak a változatlan és nem módosított alkatrészekre és az eredeti kivitelezésre vonatkozik
- a nem megfelelő vagy nem megfelelően elvégzett karbantartás vagy javítás a jelen garancia érvényességének elvesztését eredményezi
- a garancián kívüli károk ésszerű költséggel kijavíthatók, és a visszaküldés díja felszámításra kerül
A 30 éves garancia korlátai
Ez a garancia nem vonatkozik a következőkre :
- nem megfelelő használatból eredő károk (például szokatlan tárgyak szállításakor)
- gondatlanságból eredő balesetek
- dörzsölés
- szélsőséges hőmérsékletnek, oldószereknek, savaknak, víznek való kitettség
- szakadás
- UV-sugárzás általi lebomlás
- normális kopás és elhasználódás
- szállítás közbeni sérülések (például légitársaságok által)
- nem megfelelő gondozás vagy a színek és anyagok természetes bomlása az idő és a használat során
Mit jelent az anyag-, alkatrész- és gyártási hiba?
Az anyagok és alkatrészek közé tartoznak a cipzárak, csatok és szövetek. A feldolgozás varratokat és konstrukciót jelent. Az anyag-, alkatrész- vagy feldolgozási hibákra a termék vásárlásától számított 30 év garancia vonatkozik.
Pontosan mire terjed ki a garancia?
A JanSport termékekre a 30 év garanciát a termék eredeti tulajdonosa vagy az a személy érvényesítheti, aki egy JanSport márkájú terméket kapott ajándékba. A garancia a termék megvásárlásától számított 30 évig érvényes.
A gyakran használt (és kedvelt!) termékek idővel elkerülhetetlenül elhasználódnak – a textíliák tönkremennek, a színek kifakulnak.
Mire nem terjed ki a garancia?
A garancia minden hibára és meghibásodásra kiterjed mindaddig, amíg a JanSport hátizsákot nem használták és az ésszerű javítást meghaladóan elhasználták.
Ez a garancia nem terjed ki a normál kopásra, illetve a színek és anyagok természetes lebomlására az idő és a használat során.
A normál kopás általában azt jelenti, hogy a hátizsák vagy hátizsák várhatóan hosszabb ideig tartó használata okozza a kopást. Számos tényező határozza meg a "termék élettartamának" végét, beleértve a következőket:
Szövet – ha a szövet foltos, leromlott, laminált vagy sérült, a termék élettartama véget ér:
- fehérített szövet
- leromlott szövet
- réteges szövet
- leromlott szövet
Ha egy fő alkatrész hosszú távú használat miatt meghibásodik (például fogantyú, bőröndkerék vagy cipzár), a termék elérte teljes hasznos élettartamát, és az életciklusa végén jár. Ezek például:
- a fogantyút
- kerék(ek)
- cipzár
- csatok
- varratok
- Építkezés
Gyakran Ismételt Kérdések
Ki fizeti a szállítási költséget?
A jótállás hatálya alá nem tartozó sérülések ésszerű áron javíthatók, és a visszaküldési címke díja kerül felszámításra. A cikk javítása előtt a JanSport ügyfélszolgálata közvetlenül felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy megvitassa a lehetőségeket. Felhívjuk figyelmét, hogy a garanciálisan javított vagy kicserélt termékeket ingyenesen visszaküldjük Önnek.
Mi van, ha folyadék ömlik a táskámba?
A termékek belsejébe kiömlött folyadékokra, amelyek kárt okoznak a szövetben és/vagy az anyagokban, nem terjed ki a garancia.
Hogyan kell eljárni a garanciális termékek visszaküldésekor
A jótállási központban végzett bármely szervizhez egy kitöltött javítási dokumentumot (JanSport javítási nyomtatvány) kell küldeni az igényelt JanSport márkájú termékkel együtt. A jótállási szolgáltatás eldönti, hogy a probléma a garancia hatálya alá tartozik-e vagy sem. Bármilyen garanciális javítás vagy csere a JanSport költségére történik, beleértve a megjavított vagy cseretermék visszaküldéséhez szükséges összes költséget.
Ahhoz, hogy a JanSport felülvizsgálja a garanciát , töltse ki a jótállási visszaküldési űrlapot
Hova kell küldeni az igényelt árut?
Az európai vásárlók (kivéve Lengyelország és Nagy-Britannia): küldje el termékét közvetlenül a garanciális szervizbe a következő címre:
VF garanciális javítás JanSport - UPS Dresden
Goettinger StraBe 3,
01665 Klipphausen
Németország
Lengyelországban tartózkodó vásárlók számára : küldje el termékét közvetlenül a jótállási szervizbe a következő címen:
VF POLSKA SP.ZO.O , Napraw Központ
ROJNA UTCA 79
91-134 Lodz
Lengyelország
Egyéb fontos információk a 30 év garanciával kapcsolatban
- minden garanciális szervizbe történő szállítást előre ki kell fizetni és biztosítani kell
- A JanSport nem vállal felelősséget az elveszett szállítmányokért
- a garanciálisan javított vagy kicserélt termékeket ingyenesen visszaküldjük Önnek
- Felhívjuk figyelmét, hogy a garanciális feldolgozási idő jelenleg körülbelül 3 hét, de változhat
- A JanSport szabályzata megköveteli, hogy a javításra átvett termékek tiszták legyenek
- ha tisztításra van szükség, díjat számítunk fel, vagy a terméket visszaküldhetjük Önnek, ha nem tisztítható megfelelően
Ha közvetlenül szeretne kapcsolatba lépni a JanSport garanciális csapatával, használja ezt az e-mail címet:
jansportwarranty_uk@vfc.com
Nemzetközi garancia (Európán kívül)
Az Európán kívüli garanciális kérdésekkel kapcsolatban tekintse meg a JanSport alábbi elérhetőségeit az Ön régiójában , ahol további információra van szüksége arról, hogy kihez fordulhat, és kik segítenek eligazodni a jótállási igényekkel kapcsolatban az Ön régiójában.
Ausztria: jansportwarranty_austria@vfc.com
Belgium: jansportwarranty_belgium@vfc.com
Dánia: jansportwarranty_denmark@vfc.com
Franciaország: jansportwarranty_france@vfc.com
Németország: jansportwarranty_germany@vfc.com
Olaszország: jansportwarranty_italy@vfc.com
Írország: jansportwarranty_ireland@vfc.com
Hollandia: jansportwarranty_netherland@vfc.com
Luxemburg: jansportwarranty_luxembourg@vfc.com
Nagy-Britannia: jansportwarranty_uk@vfc.com
Ha az Ön régiója nem szerepel a listán, további információért forduljon az Egyesült Államok Garancia/Ügyfélközpontjához is a jansport_warranty_service@vfc.com címen.
További jótállási korlátozások és kizárások:
- ez a garancia csak Európában érvényes, és csak a hivatalos kereskedőktől vásárolt JanSport termékekre vonatkozik
- csak a felszerelésekre vonatkozik, beleértve a hátizsákokat, táskákat, tasakok és egyéb táskák
- A JanSport nem vállal garanciát a jelvényekre, javításokra vagy a kapcsolódó tartozékokra
- ez alól a jótállás alól kivételt képez a JanSport hűtőtáskákra vonatkozó garancia, amely a 30 év garancia helyett öt (5) évre korlátozódik; A JanSport márka hűtőtáskái kifejezetten a Chill Pack és Chill Break modellekre utalnak
- A JanSport nem vállal felelősséget semmilyen közvetlen, véletlen vagy következményes károkért, beleértve a jótállás vagy állapot megszegéséből eredő károkat, mint például a készülék felületének karcolása, adatvesztés vagy személyes tulajdon elvesztése vagy megsemmisülése.
- egyes államok és/vagy országok nem teszik lehetővé a véletlen vagy következményes károk kizárását vagy korlátozását, ezért előfordulhat, hogy a fenti korlátozás vagy kizárás nem vonatkozik Önre
- egyes országok nem engedélyezik a vélelmezett garancia időtartamának korlátozását, ezért előfordulhat, hogy a fenti garanciális korlátozások nem vonatkoznak Önre
- ez a garancia meghatározott törvényes jogokat biztosít Önnek; egyéb jogai is lehetnek, amelyek országonként eltérőek, a vélelmezett jótállás, a véletlen és következményes károk, valamint a javítások és cserék kizárásával vagy alkalmazásával kapcsolatban.
- következésképpen előfordulhat, hogy a jelen garanciában meghatározott korlátozások vagy kizárások nem vonatkoznak Önre
Forrás: https://www.youtube.com/watch?v=R1UkxStpJrc