A termék sikeresen hozzáadva a kosárhoz
Mennyiség:
Összesen bruttó:
0 elem van a kosárban 1 elem van a kosárban
Folytatom a vásárlást
Összes termék:
Összesen szállítás:  Meg kell határozni
Összesen bruttó:
Szeretnéd, hogy a sikötésedet beállitsuk ?
Igen Nem
További információk
Az életkorod
Sielés szintje

Minden mező kitöltendő

Si kötés beállitás

Visszaigazol

GYIK: Az e-shopban vásárolt áruk cseréje

GYIK: Az e-shopban vásárolt áruk cseréje

Terméket vásárolt webáruházunkban, és szeretné kicserélni? Tanácsot adunk önnek, hogyan járjon el az áruk cseréje esetén. Az árut a szállítástól számított 14 napon belül kicserélheti (az áru kiszállításától). Ezen időpont után az árut nem lehet kicserélni. Ha a terméket más méretre cseréli és a termék ára megemelkedett, akkor a terméket más méretre cseréljük, ugyanazon az áron, mint ahogy vásárolta.

Milyen árut lehet cserélni

A következő okok miatt cserélhet terméket:

  • nem ül a méret vagy a fazon
  • nem felel meg a termék színe
  • a termék nem tetszik

Milyen árukat nem lehet cserélni

Az általános szerződési feltételek alapján ezen esetekben nem lehet visszaszolgáltatni a terméket:

  • védőcsomagolásba zárt áruk, amelyek egészségügyi vagy higiéniai okokból nem alkalmasak visszaszolgáltatásra, és amelyek védőcsomagolása a szállítást követően megsérült
  • olyan áruk, amelyeket jellemzőik miatt nem lehet visszaküldeni. Ilyen áruk pl. impregnáló és tisztítószerek, cipőkezelők, fehérneműk, fürdőruhák
  • olyan áruk, amelyek a szállítást követően jellegüknél fogva elválaszthatatlanul összekeverhetők más árukkal                

Hogyan járjunk el az áru cseréje esetén

Ha az árut más méretű vagy színű termékre szeretné cserélni, töltse ki az űrlapot – Termék csere  nyomtatvány. Az eladó címe (webáruházunk) már ki van töltve az űrlapon. Az űrlap feltünteti a kitöltendő mezőket. Az űrlapon közvetlenül megadhatók olyan adatok, mint a vevő neve és vezetékneve, valamint hasonlók.                                                           

Postai úton történő szállítás:

A magyarországi lakóhellyel rendelkező ügyfeleink úgy cserélhetik ki a terméket, hogy azt erre a címre küldik:

PPG Group, s.r.o.
eshop - exisport.eu
Opatovská cesta 14
040 01 Košice
Slovakia

Áru visszaküldése a Packeta szolgáltatáson keresztül

A csomagot az utasításoknak megfelelően csomagolja be pontosan úgy, ahogyan postai úton küldené. - lásd fent. Ne felejtse el kitölteni az árucsere űrlapját, és az áruval és a számlával együtt a csomaghoz adni. Termék csere  nyomtatvány

Az így elkészített csomagot bármely Csomag átadó/kiadó ponton át is adhatja, de elkérik Öntől az azonosító kódunkat: 99 277 355. Ugyancsak kiállítanak egy okmányt arról, hogy a csomag. Ez a szolgáltatás ingyenes.

Megjegyzés: Csomagolja be az áru eredeti dobozát vagy az áru egyéb eredeti csomagolását egy másik csomagba, és csak ezután ragassza vagy írja be a címet. Az eredeti dobozt vagy egyéb csomagolást tilos megsérteni vagy más módon leértékelni.

 

A kérelem feldolgozása után webáruházunk elküldi az új kiválasztott terméket az ügyfél címére.

Hogyan csomagoljuk a visszaküldésre kívánt terméket

Visszaküldeni kívánt terméket:

  • az eredeti csomagolásban (dobozban) kell lennie
  • rendelkeznie kell az eredeti címkékkel
  • nem lehet sérült (szakadt)
  • nem lehetnek rajta foltok
  • a terméknek teljesnek kell lennie,  egy része sem hiányozhat

A rosszul csomagolt áru megnehezíti az azonosítást és lelassítja az összeg visszajutását a vevőhöz. A sérült árut nem térítjük meg a vásárlónak.

Hogyan kell helyesen becsomagolni az árut

A visszaküldeni kívánt árunak az eredeti csomagolásban kell lennie. A cipőket (tornacipő, csizma) az eredeti dobozba kell csomagolni. A doboz nem lehet szakadt, törött vagy koszos.

adidas_tenisky

A doboz eredeti termékinformációs címkével

adidas_terrex

A dobozban lévő árut az eredeti csomagolásba kell csomagolni. Az árut eredeti címkékkel kell ellátni, amelyek nem sérültek vagy szakadtak.

adidas_tenisky

adidas_botasky

Ruházat, mint pl kabát, pulóver, póló, nadrág stb. az eredeti csomagolásba kell csomagolni. A csomagnak tartalmaznia kell az eredeti címkéket. Ezek a címkék nem lehetnek sérültek vagy szakadtak.

bunda_fundango

Az olyan árut, mint példaul a sisakok, az eredeti dobozba kell csomagolni. A dobozon fel kell tüntetni az árura vonatkozó információkat tartalmazó eredeti címkét.

prilba_blizzard

A dobozban az eredeti csomagolásban lévő árunak kell lennie.

helma_blizzard

Az árun fel kell tüntetni az eredeti, sértetlen címkéket.

lyžiarska_prilba_blizzard

Hogy ne csomagolja be az árut (visszaküldés esetén)

Cipők, sportcipők, csizmák stb. nem szabad műanyag zacskóban visszaküldeni az eredeti doboza nélkül. Nem szabad, hogy a cipő sérult, viselt, használt, szakadt vagy szennyezett legyen. Az eredeti címkék nem hiányozhatnak.

tenisky_adidas

A dobozban küldött cipőket és egyéb árukat az eredeti dobozban kell visszaküldeni. A doboz nem lehet sérült, szakadt vagy szennyezett. Szállítás előtt csomagolja be a dobozt az áruval, és írja rá a papírra a feladó és a címzett címét. Soha ne írja be közvetlenül az eredeti dobozra a címet.



krabica


Több pár cipőt nem szabad egy műanyag zacskóban visszaküldeni. Minden pár cipőt (tornacipő, papucs) külön kell becsomagolni az eredeti csomagolásba, címkékkel együtt.

športová_obuv

A ruházat nem lehet gyűrött a csomagolásban. A csomagolásnak, amelyben az árut vissza kívánja küldeni, eredetinek kell lennie. Az áruról nem hiányozhatnak az eredeti címkék.

zimná_bunda

A ruházat nem lehet  viselt, sérült vagy szakadt. A ruha egyes részei, például a cipzárak sem lehetnek sérültek.

vetrovka_fundango

Több ruhadarab egyidejű visszaküldésénél minden ruhadarabnak az eredeti csomagolásban kell lennie a címkékkel együtt. Egy műanyag zacskóba nem lehet több ruhadarabot csomagolni.

športové_oblečenie

Az olyan áruk, mint a bob, nem lehetnek sérültek. Egyetlen alkatrész sem hiányozhat a termékről. Az árut az eredeti csomagolásba kell csomagolni.

detské_boby

GYIK EXIsport



Szerzői jog

Related blog posts

GYIK: Megrendelés állapota
GYIK: Megrendelés állapota

Az EXIsport minden vásárlója, - akár regisztrált már, akár nem - nyomon tudja követni rendelése állapotát. Így ellenőrizheti, hogy a rendelést elküldték-e Önnek, feldolgozás alatt áll-e stb.

GYIK: Megrendelés törlése (ügyfél által)
GYIK: Megrendelés törlése (ügyfél által)

Előfordulhat olyan helyzet, amikor valamilyen okból törölni szeretné a megrendelését. Eddig ezt telefonon, például ügyfélszolgálatunkon keresztül tehette meg. A vásárló most már maga is lemondhatja a megrendelését.

GYIK: Hűségprogram
GYIK: Hűségprogram

Ügyfeleink számára Hűségprogramot indítottunk, melynek köszönhetően különféle, ehhez kapcsolódó előnyöket élvezhetnek. Az első előny a hűségárak. Mindenki, aki regisztrál, egy eredeti számmal ellátott virtuális törzsvásárlói kártyát kap, aminek köszönhetően hűségárakat igényelhet.

GYIK: A regisztrált ügyfelek előnyei
GYIK: A regisztrált ügyfelek előnyei

Minden ügyfél létrehozhatja saját fiókját az EXIsport weboldalán. A saját számlával rendelkező regisztrált vásárlónak lehetősége van megtekinteni a rendelési előzményeket és részleteket, megtudhatja a megrendelés állapotát és azt, hogy mikor fizette ki a rendelést. A fiók lehetőséget biztosít a megrendelésekhez kapcsolódó számlák letöltésére.

GYIK: Kapcsolat
GYIK: Kapcsolat

Kapcsolatba lépni