Minden ügyfél létrehozhatja saját fiókját az EXIsport honlapján.
A saját fiók előnyei
• lehetőség a rendelési előzmények és részletek megtekintésére
• a rendelés állapotfelmérésének lehetősége
• annak lehetősége, hogy megtudja, mikor fizette ki a rendelést
• számlák letöltésének lehetősége
• a rendszer megjegyzi az Ön adatait, nem kell azokat újra kitölteni
• nem kell kétszer kitöltenie e-mailjét a rendelés kialakításakor
• az Ön által írt vélemények megtekintésének lehetősége
• a rendelés saját kezű törlésének lehetősége a fiókjában, ha szükséges
• lehetőség különálló új fizetés generálására, ha fizetés közben hiba történt
Regisztráljon most és 10% kedvezményt kap a teljes vásárlásból!
Iratkozz fel a hűségprogramra ITT!
A kedvezmény az újonnan regisztrált vásárlókra vonatkozik
Hogyan tudok regisztrálni?
Az EXIsport honlap felső részén, a ,,Keresés“ mező mellett van egy figura ikon - ,,Saját fiók“.
Az ikonra kattintás után 2 lehetőség jelenik meg - 2 ablak: ,,Új ügyfél“ és ,,Már regisztrált“? A regisztrációhoz válassza az ,,Új ügyfél“ ablakot. Regisztrálni a Facebookon (Login with Facebook) keresztül vagy e-mail címmel lehet.
Ha úgy dönt, hogy e-mailben regisztrál, írja be e-mail címét az üres mezőbe, és nyomja meg a ,,Fiók létrehozása“ gombot.
Megjelenik a ,,Személyes adatok“ ablak, ahol meg kell adnia keresztnevét, vezetéknevét, e-mail címét és jelszavát. Ne felejtse el megerősíteni a szerződési feltételekkel való egyetértést. Az összes adat megadása után nyomja meg a ,,Regisztráció“ gombot.
Ha a ,,Bejelentkezés Facebook regisztrációval’’ opciót választja, megjelenik egy ablak, ahol megadja az e-mail címét és jelszavát.
A fiók sikeres létrehozása után a regisztráció során megadott e-mail címére is kap információt.
Milyen lehetőségeket kínál a ,,Fiókom’’
• Rendelési előzmények és részletek
• Saját címek
• Személyes adataim
• Utalványaim
• Kívánságlistám
Rendelési előzmények
A fiókjában megtekintheti a rendelési előzményeket, ahol információkat talál rendeléseiről, mint pl. fizetési mód, rendelés állapota és számla. Ezenkívül kinyomtathatja uttólagosan is a szükséges számlát. A részletek rovatban pontos információkat talál a rendelésével kapcsolatban.
Címem
Az Ön által megadott számlázási és szállítási cím a ,,Címem“ részben található. További címeket is megadhat, amelyek hasznosak lehetnek adományok küldéséhez vagy rendelések fogadásához irodájában. Új cím megadásához nyomja meg az ,,Új cím hozzáadása“ gombot.
Személyes adataim
A ,,Személyes adatok“ részben az Ön által megadott vezeték- és keresztnév, valamint e-mail cím szerepel, amelyet frissíthet. Itt módosíthatja fiókja jelszavát.
Az adatok sikeres frissítése után egy ablak jelenik meg, amely tájékoztatja Önt személyes adatai sikeres frissítéséről.
Kívánságlistám
A kívánságlista a kívánságok listája. A mi webáruházunkban a fiókjába való bejelentkezés után termékeket is felvehet kívánságlistájára.
Kívánságlistájára felvehet női, férfi kabátokat, márkás torna- és túracipőket, stb.
A kívánságlista olyan termékeket tartalmaz, amelyeket Ön rendelt hozzá, beleértve a rendelési számot, a termék nevét, a képet és az árat. Lehetőség van a ,,Kosárba tétel“- re és az ,,Eltávolítás“ - ra is.
Honnan tudhatom, hogy jelenleg be vagyok-e jelentkezve a fiókomba?
Ha jelenleg be van jelentkezve fiókjába, a jobb felső sarokban látható pálcikafigura ikon mellett a neve látható.
Ha Ön regisztrált vásárló – az ábra és a név zöld.
Ha Ön is hűséges vásárló - a figura és a név kék.
Új hűségprogram - exkluzív árak hűséges ügyfeleknek
Az EXIsport egy új hűségprogramot is elindított, amelyben a hűséges ügyfelek, törzsvásárlók exkluzív árakat vehetnek igénybe. Bővebben a GYIK: Hűségprogram - ban olvashat